زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی عجیب پژو پارس در بزرگراه بعثت + عکس

یک دستگاه خودرو سواری در حین تردد در بزرگراه بعثت به علت نامعلومی به شدت با گاردریل برخورد کرد و واژگون شد.
21 دی 1400
شناسه : 83034
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83034
406+
بالا
یک دستگاه خودرو سواری در حین تردد در بزرگراه بعثت به علت نامعلومی به شدت با گاردریل برخورد کرد و واژگون شد.

حادثه 24 -  یک دستگاه خودرو سواری در حین تردد در بزرگراه بعثت به علت نامعلومی به شدت با گاردریل برخورد کرد و واژگون شد.

در ساعت 14:02 دقیقه روزگذشته در پی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه بعثت، نرسیده به چهار راه روغن نباتی، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و وقوع این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 13 را به محل حادثه اعزام کرد.

احمد یزدانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت درحال حرکت بود که به علت نا معلومی پس از برخورد با گاردریل خط اتوبوس های بی آر تی، در وسط بزرگراه به یک طرف واژگون شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرنشین خودرو بدون هیچ گونه آسیب دیدگی، قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل اتاقک خودرو خارج شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کردند.

یزدانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با همکاری عوامل راهنمایی رانندگی، این وسیله نقلیه را به حالت اولیه باز گردانده و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال داده وسپس سطح بزرگراه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند.

گفتنی است: علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر