زمان مطالعه: 1 دقیقه

تازه ترین خبر از وضعیت پزشکی نادر طالب‌زاده

دستیار برنامه‌های نادر طالب‌زاده، وضعیت جسمی این هنرمند عرصه سینما و تلویزیون را مساعد دانست و گفت: آقای طالب‌زاده همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند اما خدا را شکر حالشان بهتر است.
20 دی 1400
شناسه : 82976
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82976
374+
بالا
دستیار برنامه‌های نادر طالب‌زاده، وضعیت جسمی این هنرمند عرصه سینما و تلویزیون را مساعد دانست و گفت: آقای طالب‌زاده همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند اما خدا را شکر حالشان بهتر است.

حادثه 24 -  دستیار برنامه‌های نادر طالب‌زاده، وضعیت جسمی این هنرمند عرصه سینما و تلویزیون را مساعد دانست و گفت: آقای طالب‌زاده همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند اما خدا را شکر حالشان بهتر است.

حمید جوادی در توضیح بیشتر وضعیت سلامتی نادر طالب‌زاده اعلام کرد: روز شنبه، ۱۸ دی ماه به علت نارسایی قلبی، آقای طالب‌زاده در بیمارستان بستری شدند و در حال حاضر در بخش سی‌ سی یو تحت مراقبت هستند. خدا را شکر وضعیتشان نسبت به دو روز گذشته بهتر است و می‌توانند صحبت کند.

وی در ادامه خبری که مبنی بر به کما رفتن نادر طالب‌زاده در برخی رسانه‌ها منتشر شده را نادرست خواند و گفت: درست است که مشکل نارسایی قلبی آقای طالب‌زاده حاد است، اما خدا را شکر هوشیاری کامل دارند و تحت مراقبت هستند. ما ویدیویی تصویری از این هنرمند تهیه کردیم که حالت طنزآمیز هم دارد و ان‌شاءالله آماده شد حتماً ارسال خواهیم کرد تا دوستان از حالشان بیشتر باخبر شوند.

دستیار برنامه‌های نادر طالب‌زاده در پایان درباره زمان ترخیص این هنرمند از بیمارستان اعلام کرد: فعلا همه دکترها باید تست‌هایشان را بزنند تا ببینیم وضعیتشان چطور است. مشخص نیست چه زمانی ایشان از بیمارستان مرخص خواهند شد چون مشکل نارسایی قلبی به کلیه و دست و پاها کمی آسیب می‌رساند و فشار، بالا و پایین می‌رود. بنابراین فعلا باید تحت مراقبت باشند. در حال حاضر هم دست و پای ایشان درد می‌کند اما الحمدالله به موقع به بیمارستان منتقل شدند. ان‌شاءالله که زودتر هم حالشان خوب شود.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر