زمان مطالعه: 1 دقیقه

پسر ۱۸ ساله سرمایه پدرش را به باد داد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف پرونده برداشت غیر‌مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان از سوی پسر نوجوانش خبر داد.
18 دی 1400
شناسه : 82905
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82905
437+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف پرونده برداشت غیر‌مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان از سوی پسر نوجوانش خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف پرونده برداشت غیر‌مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان از سوی پسر نوجوانش خبر داد.

سرهنگ  مهدی جوکار در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه فردی به پلیس فتا فیروزآباد مبنی بر اینکه حدود ۲ ماه است که طی چند مرحله از حساب وی مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال توسط شخص ناشناسی برداشت شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده، کارشناسان پلیس فتا مطلع شدند مقداری از مبالغ برداشت شده صرف خرید اکانت‌های بازی آنلاین شده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد تصریح کرد: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل برداشت که پسر ۱۸ ساله و پسر شاکی بود را شناسایی و وی را به پلیس فتا احضار کنند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که با بدست آوردن مشخصات حساب بانکی پدرم مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال طی چند مرحله برداشت و مقداری از آن را صرف بازی‌های رایانه‌ای کردم و بقیه را به حساب شخصی خودم واریز کرده‌ام، گفت: پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر