زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت تلفن همراه دانش آموزان با ایجاد دعوای صوری

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری مجرمینی خبر داد که با ایجاد درگیری با دانش آموزان اقدام به سرقت تلفن همراه آنان می‌کردند.
18 دی 1400
شناسه : 82884
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82884
431+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری مجرمینی خبر داد که با ایجاد درگیری با دانش آموزان اقدام به سرقت تلفن همراه آنان می‌کردند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری مجرمینی خبر داد که با ایجاد درگیری با دانش آموزان اقدام به سرقت تلفن همراه آنان می‌کردند.

سرهنگ علی اسدبیگی در تشریح این خبر گفت: سارقانی که با حضور در مقابل مدارس همدان و انتخاب طعمه از بین دانش آموزانی که تلفن همراه داشتند در یک دعوا و درگیری با این افراد اقدام به سرقت گوشی آنان می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: این سارقان که از خودروی سرقتی برای تردد و شناسایی افراد استفاده می‌کردند در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت گوشی به این شیوه و شگرد اعتراف کردند و پرونده برای رسیدگی به مرجع محترم قضائی ارسال شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان تاکید کرد: پلیس با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه آسایش و امنیت مردم را مختل کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و از مردم نیز انتظار داریم هرگونه موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر