زمان مطالعه: 3 دقیقه

کری خوانی در اینستاگرام جنایت آفرید/ قتل پسر جوان در جنوب تهران با 17 ضربه تبر

گنده لات سابقه دار که یکی از دوستانش را به خاطر کری‌خوانی در اینستاگرام با ۱۷‌ضربه تبر به قتل رسانده است، با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم محاکمه می‌شود.
18 دی 1400
شناسه : 82867
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82867
571+
بالا
گنده لات سابقه دار که یکی از دوستانش را به خاطر کری‌خوانی در اینستاگرام با ۱۷‌ضربه تبر به قتل رسانده است، با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم محاکمه می‌شود.

حادثه 24 - گنده لات سابقه دار که یکی از دوستانش را به خاطر کری‌خوانی در اینستاگرام با ۱۷‌ضربه تبر به قتل رسانده است، با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم محاکمه می‌شود.

دو سال قبل مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به مهران ۳۷‌ساله بود که در درگیری دسته‌جمعی با ضربات تبر زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی‌ها فوت کرده‌بود.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، روند تحقیقات نشان می‌داد مقتول و ضارب هر دو دارای چند سابقه کیفری بودند و متهم از گنده‌لات‌های جنوب تهران است. با به‌دست آمدن این اطلاعات تلاش برای دستگیری ضارب به نام کوروش آغاز شد تا اینکه با ثبت مشخصات از سوی شاهدان حادثه وی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

متهم به پلیس‌آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او در همان بازجویی‌های اولیه به قتل به خاطر کری‌خوانی در اینستاگرام اعتراف کرد. همچنین مشخص شد او چندین بار در فضای مجازی مهران را بار‌ها تهدید به قتل کرده بود. مرد جوان در اظهاراتش گفت: «مدتی قبل مقتول با یکی از دوستان صمیمی‌ام درگیر شده بود. این شد که برای طرفداری از دوستم در اینستاگرام چند استوری گذاشتم تا مهران را ادب کنم. در آن استوری، کری‌خوانی کرده بودم و به مهران گفته بودم ادعا داری گنده‌لاتی و به همه گفته‌ای چند بار زندان رفته‌ای، اما جرئت نداری با من روبه‌رو شوی دوست دارم ببینمت.

متهم در شرح حادثه گفت: «چند روز از پخش این استوری گذشته بود که چند نفر از دوستانم تماس گرفتند و گفتند مهران قصد دارد با من درگیر شود. بعد از این تماس هر روز منتظر مهران بودم تا اینکه روز حادثه او همراه چند نفر از دوستانش سراغم آمد. وقتی او را دیدم دستانش را با زره پوشانده بود و همراه خودش چند شمشیر و قمه داشت. هنگامی که با هم روبه‌رو شدیم، او به طرفم حمله کرد. آنجا بود که برای دفاع از خودم از پسر عمویم خواستم تبری را که همراهش دارد به من بدهد. او تبر را به دستم داد و با همان تبر به طرف مقتول رفتم و ۱۷‌ضربه به او زدم. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و فقط برای دفاع از خودم به او حمله کردم.»

متهم در آخر گفت: «من و مقتول هر دو سابقه کیفری داشتیم ولی هیچ وقت با هم درگیر نشده‌بودیم تا روزی که برای دوستم کری‌خوانی کرده بود. روز حادثه وقتی به دیدنم آمد همراه دوستانش بود و قمه و شمشیر داشت. به همین دلیل چاره‌ای جز دفاع نداشتم وگرنه خودم کشته می‌شدم.» متهم بعد از اقرار به جرمش و بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و پرونده بعد از صدور کیفرخواست و کامل شدن تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

به این ترتیب مرد جوان با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی از خودش دفاع خواهد کرد.

ارسال نظر