زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عامل جنایت عشقی در خانی آباد

پسر جوان که دعوای دو رقیب عشقی خوابش را بر هم زده بود در اقدامی ناخواسته یکی از آنها را به قتل رساند.
18 دی 1400
شناسه : 82866
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82866
872+
بالا
پسر جوان که دعوای دو رقیب عشقی خوابش را بر هم زده بود در اقدامی ناخواسته یکی از آنها را به قتل رساند.

حادثه 24 - پسر جوان که دعوای دو رقیب عشقی خوابش را بر هم زده بود در اقدامی ناخواسته یکی از آنها را به قتل رساند.

ساعت 3:20 بامداد 10 دی، مأموران کلانتری در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های خانی‌آباد خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو پسر جوان با ضربه‌های چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما یکی از آنها به علت شدت آسیب وارده جان باخته است.

در تحقیق از دوست مقتول، او به افسر پرونده گفت: به همراه مقتول به‌نام بهنام و یکی دیگر از دوستانم در محله 13 آبان زندگی می‌کنیم. شب حادثه باهم سوار ماشین شدیم تا دور دور کنیم که دوست دختر سابق بهنام، با او تماس گرفت و خواست تا به خانی‌آباد برویم و ما هم به آدرسی که پریا داده بود رفتیم. اما به محض رسیدن آنها دعوایشان شد و درهمین موقع پسر جوانی که مدعی بود دوست پریا است وارد درگیری شد بعد هم چند نفر از بچه محل‌هایشان به سراغ ما آمدند و دعوا شروع شد. آنها به ما حمله کرده و مرا مصدوم کردند و با چاقو ضربه‌ای به‌صورت بهنام زدند. دوستم را به بیمارستان منتقل کردند اما ضربه‌ای که به او زده بودند مرگش را رقم زد.

به دنبال اظهارات پسر جوان تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه یافت و پسر فراری پس از چند روز توسط کارآگاهان جنایی بازداشت شد.

او در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و در حالی که از جنایتی که مرتکب شده بود پشیمان بود ،گفت: شب حادثه خواب بودم که با سر و صدای دعوا در کوچه مان بیدار شدم. برای اعتراض از خانه بیرون رفتم و ناخواسته وارد دعوا شدم اما در این درگیری دست به قتل زدم. از جنایتی که رخ داده پشیمانم و درمدتی که فراری بودم یک شب نخوابیدم و عذاب وجدان رهایم نکرد.

با اعتراف پسر جوان به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، او در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

ارسال نظر