زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی خونین پراید در جاده خاوران + عکس

یک دستگاه خودروسواری صبح امروز درحین حرکت در بزرگراه امام رضا(ع) واژگون و راننده آن نیز به سختی مجروح و روانه بیمارستان شد.
13 دی 1400
شناسه : 82768
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82768
366+
بالا
یک دستگاه خودروسواری صبح امروز درحین حرکت در بزرگراه امام رضا(ع) واژگون و راننده آن نیز به سختی مجروح و روانه بیمارستان شد.

حادثه 24 -  یک دستگاه خودروسواری صبح امروز درحین حرکت در بزرگراه امام رضا(ع) واژگون و راننده آن نیز به سختی مجروح و روانه بیمارستان شد.

در ساعت 9:15 صبح امروز در تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ از وقوع حادثه رانندگی در بزرگراه امام رضا (ع)،  نرسیده به ورودی خاورشهرخبردادند که در پی این تماس ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 63 وگروه امداد و نجات 15 را به محل حادثه اعزام کرد.

محمدرضا ناطقی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی دراین باره اظهارداشت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به هنگام حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا(ع) ناگهان به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرد و سپس دروسط جاده  بر روی سقف واژگون شد.

وی افزود: به دنبال رخداد این حادثه رانندگی، راننده خودرو که مردی ۳۵ ساله بود ، دچار مصدومیت جدی شد و در داخل اتاقک خودرو بدام افتاد.

ناطقی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر و  همچنین بعد از ایجاد حریم ایمنی در محل وقوع حادثه ، خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و سپس با استفاده از ابزار تخصصی ، راننده محبوس شده را در حضور عوامل اورژانس از داخل اتاقک خودرو بیرون آوردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: مصدوم پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد وآتش‌نشانان نیز پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح بزرگراه از بقایای به جا مانده از این تصادف به عملیات خود خاتمه دادند،

وی خاطر نشان کرد: خودرو تصادفی جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر