زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل جوان 20 ساله در زرندیه / دستگیری قاتل فراری با انتشار عکسش

قاتل فراری که کمتر از یک هفته پیش عکسش از سوی پلیس استان مرکزی منتشر شده بود دستگیر شد.
12 دی 1400
شناسه : 82727
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82727
963+
بالا
قاتل فراری که کمتر از یک هفته پیش عکسش از سوی پلیس استان مرکزی منتشر شده بود دستگیر شد.

حادثه 24 -  قاتل فراری که کمتر از یک هفته پیش عکسش از سوی پلیس استان مرکزی منتشر شده بود دستگیر شد.

قاتلی که به اتهام قتل جوان زرندیه‌ای تحت تعقیب بود و پلیس استان مرکزی با مجوز قضایی عکسش را منتشر کرده بود در استان همجوار  دستگیر شد.

این قاتل که چندی پیش با یک قبضه اسلحه شکاری در شهرستان زرندیه، جوان ۲۰ ساله‌ای را به علت اختلافات قبلی به قتل رسانده و از محل متواری شده بود، سرانجام در مخفیگاهش استان قزوین شناسایی و دستگیر شد

حدود سه ماه پیش گزارشی از فوت جوانی ۲۰ ساله در مأمونیه شهرستان زرندیه به پلیس اعلام و با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته، وقوع قتل برای کارآگاهان پلیس شهرستان زرندیه محرز شد.

سرهنگ محمود خلجی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پس از اینکه در همان مراحل اولیه تحقیقات پلیسی مشخص شد که مقتول درحالی که سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت بوده از سوی ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو که یکی از آن‌ها از همسایگان وی بوده با شلیک گلوله به قتل رسیده است، بلافاصله تمهیدات فراگیر پلیسی برای دستگیری قاتل و دیگر همدست او آغاز شد.

با توجه به پیگیری‌های مکرر کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی و پلیس آگاهی شهرستان زرندیه و انتشار تصاویر قاتلان به دستور بازپرس پرونده، مخفیگاه قاتل متواری در استان قزوین شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، فرد مذکور با انجام عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان زرندیه انتقال داده شد.

فرد دستگیر شده با مشاهده مدارک قانونی در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس در نهایت به قتل جوان ۲۰ ساله اعتراف کرد و گفت که از مدت‌ها قبل به دلیل اختلافات قبلی، نقشه قتل را کشیده و در روز حادثه با همراهی دیگر دوستش که راننده خودرو بوده با استفاده از اسلحه شکاری به سوی مقتول شلیک کرده و او را به قتل رسانده است.

سرهنگ خلجی با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی هدفمند به منظور شناسایی و دستگیری دیگر فرد مشارکت کننده در وقوع این قتل افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر