زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان ترس وحشت در جمعه بازار یاسوج

فرمانده انتظامی استان از دستگیر متهمان نزاع جمعه بازار در شهر یاسوج خبر داد.
11 دی 1400
شناسه : 82680
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82680
572+
بالا
فرمانده انتظامی استان از دستگیر متهمان نزاع جمعه بازار در شهر یاسوج خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان از دستگیر متهمان نزاع جمعه بازار در شهر یاسوج خبر داد.

فرمانده انتظامی این استان گفت: در پی وقوع یک نزاع دسته جمعی که منجر به اقدامات هنجار شکنانه در ۲۸ آذر ماه جنب جمعه بازار یاسوج اتفاق افتاد موضوع در فضای مجازی و کشور انعکاس پیدا کرد.

سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه این موضع باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم شد و احساس امنیت را خدشه دار کرد، افزود: این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار گرفت و خوشبختانه با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی در یک اقدام ضربطی عاملان این نزاع دسته جمعی دستگیر شدند.

سردار مصطفایی با بیان اینکه هر گونه اقدام نامتعارف و هنجار شکنانه از دید پلیس پنهان نیست، اضافه کرد: اقدامات هنجار شکنانه و تهدیدکننده امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و عاملان این نوع اقدمات با حمایت قانون و پیگیری ویژه پلیس در کمترین زمان ممکن مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به جوانان گفت: جوانان آستانه تحمل خودشان را بالا برده و قبل از اینکه دست به وسایل دفاع شخصی ببرند فکر عواقب آن را بکنند، زیرا نتیجه آن چیزی جز ندامت و پیشمانی نخواهند داشت چنانچه افراد دستگیر شده در نزاع دسته جمعی جمعه بازار یاسوج هم اکنون از کار خود پشیمان هستند و باید تاوان و عواقب رفتار هنجار شکنانه خود را پس بدهند.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر