زمان مطالعه: 4 دقیقه

سرقت 5 میلیاردی مردان مسلح از خانه ویلایی/ آنها دست و پای همه اعضای خانواده را بستند

پلیس در تعقیب مردان مسلحی است که با یورش به خانه ای ویلایی در جنوب تهران دست و پای همه اعضای خانواده را بسته و 5 میلیارد تومان پول و طلا از آنجا سرقت کرده اند.
10 دی 1400
شناسه : 82640
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82640
564+
بالا
پلیس در تعقیب مردان مسلحی است که با یورش به خانه ای ویلایی در جنوب تهران دست و پای همه اعضای خانواده را بسته و 5 میلیارد تومان پول و طلا از آنجا سرقت کرده اند.

حادثه 24 -  پلیس در تعقیب مردان مسلحی است که با یورش به خانه ای ویلایی در جنوب تهران دست و پای همه اعضای خانواده را بسته و 5 میلیارد تومان پول و طلا از آنجا سرقت کرده اند.

چند روز قبل مردی با پلیس تماس گرفت و از حادثه هولناکی که برای او و اعضای خانواده اش اتفاق افتاده بود خبر داد و از پلیس کمک خواست. او گفت دقایقی قبل 5 مرد مسلح وارد خانه شده و دست و پای او و اعضای خانواده اش را بسته و از آنجا 5 میلیارد تومان سرقت کرده اند.

دقایقی بعد، وقتی ماموران خود را به محل حادثه که خانه ای ویلایی در حوالی میدان راه آهن بود رساندند شاکی جزئیات بیشتری از آنچه را که اتفاق افتاده بود بازگو کرد. او گفت: ساعتی قبل زنگ خانه مان به صدا در آمد و بدون اینکه بدانیم چه کسی زنگ زده در را باز کردیم. چند لحظه بعد بود که 5 مرد مسلح که نقاب به چهره زده بودند وارد خانه شدند. آنها تهدید کردند که اگر سر و صدا کنیم ما را می کشند. هنوز نمی دانستیم که آنها چه کسانی هستند و از جان مان چه می خواهند. آنها دست و پایمان را بستند و همه مان را به یک اتاق بردند و در ادامه مشغول جمع آوری اشیای قیمتی خانه شدند.

شاکی ادامه داد: مردان نقابدار در ادامه سراغ گاوصندوق رفتند و با تهدید کلید آن را گرفتند و هرچه پول، طلا و دلارهایی که داخل آن بود و حدود 5 میلیارد تومان ارزش دارد را هم برداشتند و چند دقیقه بعد در حالی که هنوز دست و پای ما بسته بود از آنجا فرار کردند.

شاکی این پرونده در ادامه سرنخی را هم در اختیار ماموران قرار داد و گفت: از مدتی قبل با مردی دچار اختلاف مالی شدم. او از من کلاهبرداری کرده بود و به همین دلیل شکایت کردیم. 2 روز قبل از حادثه سرقت این مرد تماس گرفت و گفت چرا شکایت کردی و تهدید کرد که بخاطر این این کار انتقام می گیرد. دیگر خبری از او نبود تا اینکه این سرقت وحشتناک اتفاق افتاد و احتمال می دهیم که او در پشت پرده سرقت مسلحانه باشد.

به دنبال اظهارات این مرد پرونده ای در این باره تشکیل شده و به دستور بازپرس کشیک دادسرای ویژه سرقت رسیدگی به آن به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی سپرده شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر