زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل جوانی در زرندیه با اسلحه شکاری / پلیس به نبال مرتضی محسنی و  امیرحسین اکبری + عکس

با هماهنگی مرجع قضائی، پلیس استان با انتشار عکس قاتلان فراری مرتضی محسنی و امیرحسین اکبری، از مردم خواست در صورت هر گونه اطلاع از مخفیگاه این افراد مراتب را به پلیس گزارش کنند.
07 دی 1400
شناسه : 82532
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82532
1269+
بالا
با هماهنگی مرجع قضائی، پلیس استان با انتشار عکس قاتلان فراری مرتضی محسنی و  امیرحسین اکبری، از مردم خواست در صورت هر گونه اطلاع از مخفیگاه این افراد مراتب را به پلیس گزارش کنند.

حادثه 24 -  با هماهنگی مرجع قضائی، پلیس استان با انتشار عکس قاتلان فراری مرتضی محسنی و  امیرحسین اکبری، از مردم خواست در صورت هر گونه اطلاع از مخفیگاه این افراد مراتب را به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ محمود خلجی  معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با مرجع قضائی مجوز انتشار عکس و هویت قاتلان فراری به نام  مرتضی محسنی  و امیر حسین اکبری   صادر شده است.

وی با درخواست از شهروندان در خصوص شناسایی این افراد افزود: در صورت هر گونه اطلاع از مخفیگاه قاتلان مراتب از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام شود.

گفتنی است در پانزدهم مهرماه سال جاری متهمان فراری با اسلحه شکاری جوانی را در شهرستان زرندیه به قتل رسانده و متواری شده اند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر