زمان مطالعه: 1 دقیقه

شکایت دختر جوان از شوهرخواهر بخاطر مزاحمت

دامادی که در فضای سایبری برای خواهرزنش ایجاد مزاحمت کرده بود، توسط پلیس فتا خراسان شمالی شناسایی و دستگیر شد .
06 دی 1400
شناسه : 82515
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82515
491+
بالا
دامادی که در فضای سایبری برای خواهرزنش ایجاد مزاحمت کرده بود، توسط پلیس فتا خراسان شمالی شناسایی و دستگیر شد .

حادثه 24 -  دامادی که در فضای سایبری برای خواهرزنش ایجاد مزاحمت کرده بود، توسط پلیس فتا خراسان شمالی شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان گرمه مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی برایش ایجاد مزاحمت کرده است ،‎ ‎موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات تخصصی سایبری صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس فرد مزاحم که شوهر خواهر بود، شناسایی شد، افزود: متهم با هماهنگی مقام قضائی در محل اختفایش دستگیر و به همراه ادله جرم به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ شاکری بابیان اینکه متهم در مواجه با ادله و مستندات موجود به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، یادآور شد: متهم درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در صورت عدم استفاده از سیم‌کارت تلفن همراه، با مراجعه به دفاتر خدماتی اپراتورها آن را غیرفعال نموده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه و مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir و یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ موضوع را اعلام کنید.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر