زمان مطالعه: 3 دقیقه

32 همدانی در استخر سرپوشیده تا یک قدمی مرگ پیش رفتند

32 نفر در استخر سرپوشیده شهر مریانج همدان به دلیل اختلال به وجود آمده در گاز کلر دچار مسمومیت شدند.
04 دی 1400
شناسه : 82455
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82455
577+
بالا
32 نفر در استخر سرپوشیده شهر مریانج همدان به دلیل اختلال به وجود آمده در گاز کلر دچار مسمومیت شدند.

حادثه 24 -32 نفر در استخر سرپوشیده شهر مریانج همدان به دلیل اختلال به وجود آمده در گاز کلر دچار مسمومیت شدند.

استخر سرپوشیده شهر مریانج همدان ساعت ۲۲ شب گذشته، جمعه سوم دیماه در اثر اختلال گاز کلر موجب مسمومیت ۳۲ تن از ورزشکاران حاضر در آن شد که در نهایت ۲۵ نفر در بیمارستان سینا، ۴ نفر در بیمارستان بعثت و یک نفر در بیمارستان ارتش بستری شدند و ۲ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

 تعدادی از افراد حاضر در استخر سرپوشیده شهر مریانج به علت پخش گاز کلر در فضای سالن استخر و نبود هواکش مناسب بی‌هوش شده و دیگر افراد حاضر در سالن به سمت درهای خروجی استخر فرار کرده و با وجود سردی هوا با لباس شنا در خیابان منتهی به استخر حضور پیدا کردند.

حمید سیفی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان ضمن اشاره به این که استخر سرپوشیده شنا مریانج که در پنج کیلومتری شهرستان همدان واقع شده به علت تخلف به وجود آمده پلمب شده است، اظهار کرد: اختلالی در گاز کلر آن استخر به وجود آمده است و این اتفاق موضوعی تکراری بوده و در سال ها گذشته شاهد این موضوعات در استخرهای دیگر بوده ایم و باید برای جلوگیری از بروز این وقایع با متخلفین این امر برخورد جدی شود.

وی در ادامه افزود: طبق آماری که به من ارائه شده ۳۲ نفر در این حادثه دچار مسمومیت شدند و ۴ نفر از مصدومان برای تکمیل پروسه درمان در بیمارستان ماندنی شده اند و بقیه افراد به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند. در حال بررسی علت های اختلال به وجود آمده هستیم که دیگر شاهد این موضوعات نباشیم تا ضریب خطا در مباحث زیر ساخت ورزش استان پایین تر باشد.

علی رشیدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان نیز در رابطه با تعداد مصدومان این حادثه گفت: مسئولان اداره ورزش و جوانان در بیمارستان حضور پیدا کردند و شخصا نظاره‌گر این موضوع بودیم و آماری که از سوی بیمارستان به ما ارائه شد ۳۲ نفر بود که اکثر افراد به صورت سرپایی مداوا شدند و مشکل حادی وجود نداشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان نیز گفت: پس از اطلاع از موضوع در استخر حضور یافتیم و افراد مسموم شده در این هنگام ۲۰ نفر بودند.

حبیب معصومی افزود: ۱۴ نفر را ما خارج کرده و به بیمارستان سینا منتقل کردیم و شش نفر نیز خود مسئولان استخر به مراکز درمانی انتقال داده بودند.

وی تصریح کرد: افرادی را که ما به بیمارستان منتقل کردیم بد حال نبودند.

 

ارسال نظر