زمان مطالعه: 1 دقیقه

عروس جسد مادرشوهر را در کمد کشف کرد

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در حال تحقیق درباره قتل زنی هستند که جسد او توسط عروسش در کمد دیواری کشف شده است.
04 دی 1400
شناسه : 82422
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82422
412+
بالا
کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در حال تحقیق درباره قتل زنی هستند که جسد او توسط عروسش در کمد دیواری کشف شده است.

حادثه 24 -  کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در حال تحقیق درباره قتل زنی هستند که جسد او توسط عروسش در کمد دیواری کشف شده است.

ساعت23 پنجشنبه به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که قتلی در تهران اتفاق افتاده است. مقتول زنی 70ساله بود که جسد او را عروسش در داخل کمدی در خانه‌اش در کوی فراز واقع شمال‌غرب تهران پیدا و پلیس را خبر کرده بود.

او در تحقیقات به مأموران گفت: از روز سه‌شنبه از مادرشوهرم بی‌خبر بودیم. آخرین‌بار سرایدار ساختمان‌شان گفت که حاج خانم برای شرکت در یک جلسه سوار ماشینش شده و ساختمان را ترک کرده است. پس از آن دیگر از وی خبر نداشتیم و من که به‌شدت نگرانش شده بودم خودم را به خانه‌اش رساندم. ماشینش در پارکینگ نبود و چندبار زنگ در را زدم اما کسی جوابم را نداد. با کلیدی که داشتم وارد خانه شدم و شروع به جست‌وجو کردم تا اینکه پس از باز کردن در کمد، پیکر بی‌جان مادرشوهرم را درحالی‌که دست و پایش بسته بود دیدم و وحشتزده فریاد کشیدم و وقتی همسایه‌ها آمدند، پلیس را خبر کردیم.

همزمان با پیدا شدن جسد زن 70ساله معلوم شد که سرایدار ساختمان آنها به طرز مشکوکی ناپدید شده و حتی همسرش نیز از او اطلاعی ندارد. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد مقتول بر اثر خفگی جان باخته، دستور بازداشت سرایدار به‌عنوان مظنون اصلی جنایت صادر شده و تحقیقات برای بازداشت او ادامه دارد.

ارسال نظر