زمان مطالعه: 1 دقیقه

حسرت استقلالی‌ها و درخشش استراماچونی و دیاباته در قطر

استراماچونی، سرمربی سابق استقلال و سرمربی کنونی الغرافه هر دو در لیگ قطر می درخشد و از دست دادن انها موجب حسرت استقلالی ها شده است.
04 دی 1400
شناسه : 82418
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82418
1590+
بالا
استراماچونی، سرمربی سابق استقلال و سرمربی کنونی الغرافه هر دو در لیگ قطر می درخشد و از دست دادن انها موجب حسرت استقلالی ها شده است.

حادثه 24 - استراماچونی، سرمربی سابق استقلال و سرمربی کنونی الغرافه هر دو در لیگ قطر می درخشد و از دست دادن انها موجب حسرت استقلالی ها شده است.

شیخ دیاباته عملکرد بسیار خوبی در الغرافه داشته است. مهاجم سابق استقلال ایران در فصل نقل و انتقالات تابستانی به الغرافه پیوست تا بار دیگر زیر نظر استراماچونی کار کند. او از بهترین بازیکنان لیگ ستارگان در نیم فصل نخست بود.

استراماچونی به ستایش از مهاجم بلند قد تیمش پرداخت و خواستار تمدید قرارداد او شد.

او گفت: دیاباته با تیم قرارداد ۵ ماه داشت و قرار بود که تا نیم فصل با تیم باشد. باشگاه شرط تمدید قرارداد او را درخشش در نیم فصل قرار داده بود. دیاباته عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل نخست داشت و تاثیر مثبتی در روند تیم داشت. او در ۱۱ بازی ۱۱ گل برای الغرافه به ثمر رساند.

استراماچونی ادامه داد: دیاباته در کنار گلزنی تلاش زیادی در ترکیب تیم دارد و با بازیکنان دیگر هماهنگی بالایی پیدا کرده است و این می‌تواند کمک زیادی به تیم کند.

الغرافه با هدایت استراماچونی عملکرد خوبی در نیم فصل نخست داشت و به احتمال خیلی زیاد قرارداد این مربی ایتالیایی هم تمدید شود.

ارسال نظر