زمان مطالعه: 1 دقیقه

پاساژی در نور طعمه حریق شد

مسئول آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نور گفت: صبح امروز چهارشنبه ۱۰ واحد تجاری در پاساژی در این شهر در آتش سوخت.
01 دی 1400
شناسه : 82377
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82377
355+
بالا
مسئول آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نور گفت: صبح امروز چهارشنبه ۱۰ واحد تجاری در پاساژی در این شهر در آتش سوخت.

حادثه 24 - مسئول آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نور گفت: صبح امروز چهارشنبه ۱۰ واحد تجاری در پاساژی در این شهر در آتش سوخت.

محرم مطهری اظهار کرد: آتش سوزی ساعت ۵ و ۳۵ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ در شهر نور اعلام شد و آتش نشانان بلافاصله در صحنه حضور یافتند.

وی با اعلام این که آتش‌سوزی پس از یک ساعت و نیم مهار شد، گفت: در جریان آن ۶ واحد تجاری به صورت کامل تخریب شد و میزان خسارت به چهار واحد دیگر هم ۵۰ درصد برآورد شده است.

مطهری افزود:  تا ساعت ۱۱ امروز لکه گیری محل آتش سوزی ادامه داشت و در حال حاضر هم علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

وی با اعلام این که مقادیر زیادی از اجناس واحدهای تجاری که فرش فروشی، لحاف دوزی، پتو و قصابی بود در آتش سوخت، ادامه داد: با توجه به حجم آتش برای خاموش کردن این آتش سوزی، هفت ایستگاه با خودرو آتش نشان از ۲ ایستگاه شهر نور، شهرهای ایزدشهر، رویان، چمستان، نوشهر و محمودآباد مازندران  به محل حادثه اعزام شدند.

 مطهری از آسیب دیدن دو آتش نشان و سوختگی از ناحیه دست و پا و تنفس گازهای سمی در عملیات مهار آتش در این پاساژ خبر داد و گفت : در این حادثه به مردم آسیبی وارد نشد.

وی با اشاره به این که واحدهای آسیب دیده در طبقه همکف پاساژ واقع شده بودند افزود : ولی به دلیل حجم آتش و ترک خوردگی کف طبقه دوم احتمال ریزش ساختمان دور از انتظار نیست که هم اکنون مهندسان در حال بررسی برای اجرای تدابیر لازم برای استحکام این ساختمان هستند.

 

 

 

ارسال نظر