زمان مطالعه: 1 دقیقه

مسؤل قمار آنلاین در اردبیل به آخر خط رسید

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شخصی که اقدام به ایجاد وب‌سایت و راه‌اندازی بستری برای قمار آنلاین در این استان کرده بود، خبر داد.
29 آذر 1400
شناسه : 82296
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82296
392+
بالا
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شخصی که اقدام به ایجاد وب‌سایت و راه‌اندازی بستری برای قمار آنلاین در این استان کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - حادثه رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شخصی که اقدام به ایجاد وب‌سایت و راه‌اندازی بستری برای قمار آنلاین در این استان کرده بود، خبر داد.

علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی رصد فضای سایبری توسط پلیس فتا، کاراگاهان با وب‌سایتی روبه‌رو شدند که گرداننده یا گردانندگان آن اقدام به ایجاد بستری برای قمار آنلاین کرده بودند که بلافاصله پرونده تشکیل و جهت رسیدگی در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های ابتدایی و همچنین انجام اقدامات فنی و تخصصی، افسران پلیس فتا به سرنخ مهمی که نشان‌دهنده کارت بانکی جهت شارژ حساب کاربری افراد در سایت مورد استفاده قرار می‌گرفت، رسیدند.

اجاره کارت بانکی به مجرمان سایبری شراکت در جرم است

 رئیس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه تجهیزات فنی در شهرستان اردبیل دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد تا با تکمیل پرونده در اختیار قانون قرار گیرد.

قهرمان طالع بیان کرد: کلیه کاربران فضای مجازی باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که قانون کسانی را که کارت‌های بانکی خود را برای دریافت سود به مجرمان سایبری اجاره می‌دهند، شریک جرم تلقی کرده و با آنان برخورد می‌کند، ضمناً عموم مردم می‌توانند گزارشات خود را در خصوص این‌گونه صفحات از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و همچنین شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند. 

ارسال نظر