زمان مطالعه: 2 دقیقه

آزار پسر جوان در جنوب تهران توسط 3 بچه محل

سه پسر جوان که به اتهام ربودن و آزار یکی از هم محله‌ای هایشان دستگیـــــــــر شـــــده‌اند در بازجویی‌ها منکر اتهام خود شدند.
29 آذر 1400
شناسه : 82268
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82268
543+
بالا
سه پسر جوان که به اتهام ربودن و آزار یکی از هم محله‌ای هایشان دستگیـــــــــر شـــــده‌اند در بازجویی‌ها منکر اتهام خود شدند.

حادثه 24 - سه پسر جوان که به اتهام ربودن و آزار یکی از هم محله‌ای هایشان دستگیـــــــــر شـــــده‌اند در بازجویی‌ها منکر اتهام خود شدند.

چند روز قبل پسر جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: چند روز قبل داخل قهوه خانه‌ای در جنوب تهران نشسته بودم که سه نفر از بچه محل هایم وارد قهوه خانه شدند. آنها با تهدید اسلحه و چاقو، مرا از قهوه خانه بیرون کشیده و به زور داخل صندوق عقب خودرو پژو 405‌شان انداختند و حرکت کردند. حدود یک ساعت بعد خودرو متوقف شد و آنها مرا از صندوق بیرون کشیدند و در یک بیابان شروع به کتک زدن من کردند. بعد هم از من فیلم سیاه تهیه کرده و تهدید کردند که اگر از این ماجرا حرفی بزنم، فیلم هایم را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. بعد از فرار آنها من به کمک خودروهای عبوری به بیمارستان منتقل شدم و تحت درمان قرارگرفتم.

با شکایت پسر جوان، موضوع به بازپرس حمیدرضا صاحب جمعی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مردان خشن را صادر کرد.

در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت، دو نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شدند. اما پسران جوان در تحقیقات ادعای متفاوتی را بیان کردند: ما نه آدم ربایی کردیم نه آزار و اذیت. این پسر از هم محله‌ای‌های ما است اما پشت سر ما حرف‌های نامربوطی می‌زد و روز حادثه به سراغش رفتیم و از او خواستیم که از قهوه خانه بیرون بیاید و سوار خودروی ما شود تا صحبت کنیم. او هم قبول کرد و هیچ تهدیدی در کار نبود بعد او را به بیابان بردیم و کتک زدیم اما فیلمی تهیه نکرده‌ایم. فقط او را زدیم تا تنبیه شود و دیگر پشت سر ما حرف نزند.

باتوجه به دو ادعای متفاوت در این پرونده بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال متهمان به اداره آگاهی و بررسی اظهارات آنها را در حالی صادر کرد که بررسی‌ها برای دستگیری سومین متهم ادامه دارد.

ارسال نظر