زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش سوزی برج مسکونی در کرمانشاه/ 8 نفر از دود و آتش نجات یافتند

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از آتش سوزی برج مسکونی در محله سه راه 22 بهمن کرمانشاه خبر داد.
28 آذر 1400
شناسه : 82228
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82228
356+
بالا
مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از آتش سوزی برج مسکونی در محله سه راه 22 بهمن کرمانشاه خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از آتش سوزی برج مسکونی در محله سه راه 22 بهمن کرمانشاه خبر داد.

فرهاد فرهودی، با اشاره به اعلام یک مورد آتش سوزی در یک برج مسکونی در ساعت 4:36 صبح امروز (28 آذر) گفت: در پی این گزارش بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه اینکه آتش سوزی مربوط به یک برج مسکونی 9 طبقه بود، 25 نیرو به همراه هشت دستگاه خودروی آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با رسیدن به محل حادثه برخی ساکنان برج در پی هشدار نیروهای آتشنشان بلافاصله از برج خارج شدند، اما این میان هشت نفر در برج گرفتار شدند.

فرهودی گفت: آتش سوزی مربوط به اتصال برق در آسانسورهای برج بوده که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای آتشنشان، آتش در همان محدوده آسانسورها مهار شد.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده آتش دود عظیمی تمام 9 طبقه برج را فرا گرفته بود و همین امر موجب گرفتار شدن هشت نفر در طبقات بالایی برج شده بود.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه گفت: با حضور نیروهای آتشنشانی در برج، این هشت نفر از جمله یک کودک و یک پیرزن که دچار معلولیت بود، نجات پیدا کردند.

فرهودی گفت: در مجموع عملیات اطفا حریق و نجات افراد بعد از یک و نیم ساعت به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با قدردانی از تلاش نیروهای آتشنشان در این عملیات، گفت: هرگونه تعلل و یا تاخیر در مهار آتش و دود در این برج می توانست تعداد بالایی تلفات به جا بگذارد که خوشبختانه با هوشمندی و تلاش به موقع نیروهای آتشنشان جلوی این حادثه گرفته شد.

ارسال نظر