زمان مطالعه: 2 دقیقه

زن بی رحم دو دخترش را خفه کرد

جمیله الرئوفی، زن ۴۱ ساله در فرانسه جان ۲ دختر کوچکش را گرفت.
27 آذر 1400
شناسه : 82201
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82201
547+
بالا
جمیله الرئوفی، زن ۴۱ ساله در فرانسه جان ۲ دختر کوچکش را گرفت.

حادثه 24 - جمیله الرئوفی، زن ۴۱ ساله در فرانسه جان ۲ دختر کوچکش را گرفت.

به نقل از فیگارو، یک زن ۴۱ ساله، پس از ۳ سال انکار و مظلوم نمایی درخصوص کشته شدن فرزندانش، سرانجام در جریان محاکمه ای در دادگاه لیون اعتراف کرد که دو دخترش را خفه کرده است.

او روز جمعه ۱۷ دسامبر به ۲۸ سال حبس محکوم شد. جملیه الرئوفی همسر یک ژاندارم روز سه شنبه در دادگاه رون به قتل دو کودک خود محکوم شد. این حادثه حدود سه سال پیش در ژوئن سال  ۲۰۱۸ میلادی در آپارتمانی در پادگان لیمونیست، نزدیکی شهر لیون رخ داده است.

وکیل دادگستری شارلوت میلون، اعلام کرد که جملیه الرئوفی به دلیل کشتن دو دختر ۳ و ۵ ساله خود در ژوئن ۲۰۱۸ در غیاب همسرش که در یک رویداد ورزشی در پیرنه شرکت کرده بود، محاکمه شد.

او پس از چندین سال انکار سرانجام در دادگاهی که روز پنج شنبه برگزارشد اعتراف کرد که بچه هایش را با دستان خودش خفه  کرده است. وقتی که رئیس داگاه از او پرسید که آیا برای خفه کردنشان از بالش استفاده کرده ای فقط سر تکان داد. گزارش کالبدشکافی ثابت کرده است که هر دو دختر به فاصله چند ساعت از هم، جانشان را بر اثر خفگی از نوع مکانیکی از دست داده اند.

این زن ۴۰ ساله که از نظر روانشناس تنها توصیف شد، گفته است که از ترس از دست دادن بچه هایش پس از طلاق گرفتن و به نوعی انتقام‌گیری از همسرش اقدام به قتل آنها کرده است؛ ولی از نظر دادستان کل این زن از سلامت روحی و روانی کامل برخوردار است و هیچ عذر و بهانه ای این اقدام را توجیه نخواهد کرد.

قاضی با متهم کردن زن به قتل ، دروغگویی و تظاهر دائمی به قربانی شدن، گفت: جامعه نمی تواند بپذیر که ما به خاطر انتقام گرفتن جان فرزندانمان را بگیریم.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر