زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسکیمری های خرم دره دستگیر شدند / یک زن همدست آنها بود

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از دستگیری بزرگترین باند کلاهبردار اسکیمری شمال‌غرب کشور که بیش از یک میلیارد ریال کلاهبری کرده بودند خبر داد.
27 آذر 1400
شناسه : 82187
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82187
394+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از دستگیری بزرگترین باند کلاهبردار اسکیمری شمال‌غرب کشور که بیش از یک میلیارد ریال کلاهبری کرده بودند خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از دستگیری بزرگترین باند کلاهبردار اسکیمری شمال‌غرب کشور که بیش از یک میلیارد ریال کلاهبری کرده بودند خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان خرم‌دره مراجعه و مدعی شده مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب وی برداشت شده که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضایی و انجام اقدامات فنی و پلیسی ۵ کلاهبردار که ۴ نفر آن مرد و یک زن بودند را در شهر خرم‌دره شناسایی و دستگیر کردند، تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه این‌ متهمان چندین دستگاه اسکیمر و کارت کپی شده عابر بانک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد متهمان که اغلب در کشورهای خارجی اقامت و دفتر داشتند، طعمه‌های خود را در زمان خرید و حین کشیدن کارت خرید از عابر بانک آنان کپی اخذ کرده و  با ذکر این نکته که دستگاه پوز دچار نقص فنی شده از مشتریان کلاهبرداری می‌کردند.

 نوروزی با اشاره به شناسایی مال باختگان از سراسر کشور در این رابطه، بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده و مستندات و دلایل پلیسی لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب استان‌های دیگر هم بودند به همشهریان توصیه کرد ضمن توجه جدی به هشدارهای پلیسی کارت‌های عابر بانک خود را در اختیار افراد ناشناس قرار نداده و هنگام خرید مایحتاج خود دقت بیشتری کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوکی در سطح شهر مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر