زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات شهادت سرگرد رحمان پوردهقان مامور کلانتری ۱۷خرم‌آباد

اشرار مسلح در خرم‌آباد شب گذشته سرگرد رحمان پوردهقان مامور کلانتری ۱۷خرم‌آباد را به شهادت رساندند.
26 آذر 1400
شناسه : 82179
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82179
1162+
بالا
اشرار مسلح در خرم‌آباد شب گذشته سرگرد رحمان پوردهقان مامور کلانتری ۱۷خرم‌آباد را به شهادت رساندند.

حادثه 24 - اشرار مسلح در خرم‌آباد شب گذشته سرگرد رحمان پوردهقان مامور کلانتری ۱۷خرم‌آباد را به شهادت رساندند.

این مامور انتظامی پس از اصابت گلوله به بیمارستان عشایر خرم آباد منتقل شد ولی به دلیل جراحات وارده و خونریزی فراوان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جزئیات حادثه به روایت رئیس پلیس

در همین حال سردار الهی، فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو نفر از عوامل شهادت مامور کلانتری ۱۷ خرم‌آباد خبر داد.  او در خصوص جزئیات شهادت سرگرد پوردهقان گفت: شب گذشته در طی تماس تلفنی مردمی در خصوص درگیری تعدادی از ارازل و اوباش در منطقه دره گرم واقع در شمال خرم آباد و رعب و وحشت اهالی منطقه  کلانتری منطقه ۱۷ خرم آباد در سریعترین زمان در  محل حادثه حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: همین ارازل و اوباش مسلح با نیروی انتظامی درگیری مسلحانه پیدا کرده و در همین رابطه سرگرد رحمان پوردهقان به درجع رفیع شهادت نائل می‌شود.

الهی افزود: در همین رابطه دو نفر از ارازل و اوباش مسلح همراه با دو قبضه سلاح جنگی و شکاری دستگیر و یک نفر دیگر از آنان که مشخص نیست توسط چه کسی مجروح شده است در بیمارستان بستری م‌یباشد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: جان برکفان نیروی انتظامی همواره جهت آرامش و آسایش عمومی پیش قدم بوده‌اند و به محیط را برای مخلان نظم و امنیت ناامن خواهند کرد و اجازه عرض اندام به آنان را نخواهند داد.

ارسال نظر