زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله یک شرور به آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی فردی که ضمن حمله به پرسنل آتش‌نشان و تهدید آنان، اقدام به تخریب ایستگاه آتش‌نشانی سید نورمحمد شهر کازرون کرده بود، دستگیر شد.
23 آذر 1400
شناسه : 82123
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82123
620+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی فردی که ضمن حمله به پرسنل آتش‌نشان و تهدید آنان، اقدام به تخریب ایستگاه آتش‌نشانی سید نورمحمد شهر کازرون کرده بود، دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی فردی که ضمن حمله به پرسنل آتش‌نشان و تهدید آنان، اقدام به تخریب ایستگاه آتش‌نشانی سید نورمحمد شهر کازرون کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان سه‌شنبه 23 آذر به خبرنگاران گفت: در پی شکایت نماینده ایستگاه آتش‌نشانی  سید نورمحمد  کازرون مبنی بر ایجاد مزاحمت، عربده‌ و چاقو کشی، تهدید و تخریب اموال دولتی در این ایستگاه توسط فردی از اراذل و اوباش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کازرون در بررسی‌های اولیه و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند همدست اراذل و اوباش نیز پس از مستندسازی این ماجرا آن را در فضای مجازی منتشر کرده ‌است.

فرمانده انتظامی کازرون افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند کمتر از دو هفته متهم اصلی که در یکی از روستاهای کازرون خود را از دید پلیس مخفی کرده بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر کنند.

زراعتیان با اشاره به اینکه در بررسی از سوابق متهم 11 فقره سوابق کیفری از جمله ایجاد رعب و وحشت، خرید و فروش مواد مخدر، سرقت و نزاع دسته جمعی به چشم می‌خورد، گفت: تلاش برای دستگیری فردی که اقدام به مستند سازی کرده نیز با جدیت ادامه دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم 25 ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به هنجار شکنان هشدار داد که نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت شهروندان با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

برپایه این گزارش، در جریان حمله به ایستگاه آتش‌نشانی یاد شده، هیچ یک از پرسنل صدمه ندیدند.

ارسال نظر