زمان مطالعه: 1 دقیقه

حادثه آتش‌سوزی در میدان نقش جهان اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در میدان نقش جهان خبر داد.
22 آذر 1400
شناسه : 82096
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82096
253+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در میدان نقش جهان خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در میدان نقش جهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در طبقه دوم سرای حاج کریم در میدان نقش جهان گزارش شده بود، ابراز داشت: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های شماره ۱۷، پنج، ۱۴، ۹ و چهار به همراه افسران کشیک برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه متأسفانه محور بازار اصفهان صعب العبور است و برای امدادرسانی مجبور به استفاده از خودروهای سبک اطفائیه بودیم، ادامه داد: با حضور به موقع آتش نشانان این آتش مهار شد و از گسترش آن به دیگر واحدهای تجاری و کارگاهی جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه طلاسازی حدود هشت کپسول سیلندر گاز و چندین کپسول اکسیژن وجود داشت، افزود: چنانچه این آتش به موقع مهار نمی‌شد با توجه به بافت تاریخی و فرسوده بودن این بازار مشکلات زیادی به وجود می‌آمد.

کاوه آهنگران اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه آتش سوزی مصدوم و فوتی نداشت.

ارسال نظر