زمان مطالعه: 1 دقیقه

زورگیر خطرناک در اراک به دام افتاد

کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی در عملیاتی سارق زورگیر با ۲۰ فقره سرقت در اراک را دستگیر کردند.
22 آذر 1400
شناسه : 82094
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82094
371+
بالا
کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی در عملیاتی سارق زورگیر با ۲۰ فقره سرقت در اراک را دستگیر کردند.

حادثه 24 - کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی در عملیاتی سارق زورگیر با ۲۰ فقره سرقت در اراک را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری سارق به عنف با ۲۰ فقره سرقت در اراک خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در شهرستان اراک، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی صورت گرفته ازسوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام، یک سارق حرفه‌ای در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: سارق، پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با مستندات قانونی پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت، در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۰ فقره سرقت به عنف در شهرستان‌های ملایر، شازند، نهاوند، اراک و تهران و ربودن اموال گران قیمت آن‌ها از قبیل طلاجات، گوشی‌های تلفن همراه پول نقد و... اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف برخی از اموال سرقتی از مخفیگاه سارق و تحویل آن‌ها به مالباختگان افزود:متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده قضائی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

او در پایان از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال نظر