زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات قاتل از چوبه دار در دامغان

رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد شاهرودی و اخذ رضایت از اولیاء دم در یک پرونده قتل در دامغان خبر داد.
22 آذر 1400
شناسه : 82092
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82092
389+
بالا
رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد شاهرودی و اخذ رضایت از اولیاء دم در یک پرونده قتل در دامغان خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد شاهرودی و اخذ رضایت از اولیاء دم در یک پرونده قتل در دامغان خبر داد.

محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد شاهرودی و اخذ رضایت از اولیاء دم در یک پرونده قتل در دامغان خبر داد و عنوان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در آذرماه سال جاری در شهرستان دامغان تلاش‌های اعضای شورای حل اختلاف و مددکار زندان دامغان نتیجه‌بخش بوده و اولیاء دم گذشت خویش را نسبت به متهم اعلام کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات مستمر صلح و سازش در پی وقوع این قتل عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و مسئولان زندان دامغان، رضایت اولیاء مقتول اخذ شد.

 وی در ادامه اظهار کرد: دو نفر از زندانیان جرایم غیر عمدی که به‌علت عجز از پرداخت دیه در زندان شاهرود در حال تحمل حبس بودند، با تلاش‌های ستاد دیه استان سمنان در هفته جاری از زندان آزاد شدند.

عبدالهی در خاتمه بیان کرد: میزان بدهی این دو زندانی مجموعاً شش میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال بوده‌است که با پیگیری‌های قانونی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور و مساعدت‌های مالی خیرین ستاد دیه استان سمنان پرداخت شد و در نهایت این دو مددجو به آغوش خانواده خود بازگشتند.

ارسال نظر