زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارقان، مامور نیروی انتظامی سبزوار را زخمی کردند

فرمانده انتظامی سبزوار از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.
22 آذر 1400
شناسه : 82082
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82082
1033+
بالا
فرمانده انتظامی سبزوار از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سبزوار از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: سحرگاه امروز اکیپ گشت کلانتری ۱۱ سبزوار در اجرای طرح مقابله با سرقت برای دستگیری سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سرقتی که از عاملان سرقت سیم و کابل های برق بودند وارد عمل شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی به متهمان دستور ایست دادند و با توجه به فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار آغاز شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان با سرعت زیاد و به صورت خلاف جهت در معابر اصلی و کمربندی شهر متواری و با اسلحه شکاری به سمت خودروی پلیس تیراندازی کردند.

مختاری گفت: عملیات تعقیب و گریز ادامه یافت و متهمان در حاشیه شهر با رها سازی خودرو به صورت پیاده متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات، سارقان به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند که یکی از کارکنان انتظامی مجروح شد و تیم تجسس کلانتری ۱۱ نیز به ضرب گلوله یکی از سارقان را زخمی و زمین گیر و متهم همدست او را دستگیر کرد.

مختاری بیان داشت: بررسی های اولیه نشان می داد متهمان اهل یکی از استان های شمالی کشور هستند و تعداد زیادی ابزار آلات مخصوص سرقت سیم و کابل تیرهای برق و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز از خودرو آنان کشف و پی جویی های تخصصی پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی این رابطه ادامه دارد.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه مامور انتظامی مصدوم شده تحت درمان قرار گرفته و متهم زخمی شده نیز به مرکز درمانی انتقال و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته است.

ارسال نظر