زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل جوان 28 ساله با چاقو در یکی از محلات نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو قاتل فراری که حدود دو ماه قبل در نهاوند مرتکب قتل جوانی ۲۸ ساله شده بودند خبر داد.
21 آذر 1400
شناسه : 82040
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82040
976+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو قاتل فراری که حدود دو ماه قبل در نهاوند مرتکب قتل جوانی ۲۸ ساله شده بودند خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو قاتل فراری که حدود دو ماه قبل در نهاوند مرتکب قتل جوانی ۲۸ ساله شده بودند خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی روز یک‌شنبه ۲۱ آذر در تشریح این خبر، اظهار کرد: حدود دو ماه قبل در پی بروز درگیری خیابانی در یکی از محلات شهر نهاوند جوان ۲۸ ساله‌ای با ضربات متعدد چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد دو جوان حدودا ۲۲ و ۲۴ ساله به دلیل اختلافات قبلی با مقتول درگیر و پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به وی سریعا از محل متواری شده‌اند.

ساکی ادامه داد: بلافاصله تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد که ماموران پس از شناسایی هویت قاتلان متواری، در نهایت موفق شدند با انجام اقدامات فنی و تخصصی و با استفاده از ظرفیت و اشرافیت اطلاعاتی محل اختفای هر دو قاتل متواری را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی غافل‌گیرانه و موفق قاتلان متواری را در محل اختفای آنان دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان انتقال دادند که متهمان در بازجویی‌های فنی صورت گرفته به قتل انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده است، یادآوری کرد: تحقیقات قضایی، انتظامی و سایر اقدامات قانونی برای روشن شدن ابعاد دیگر موضوع، علت و انگیزه قتل در حال پیگیری و انجام است.

ارسال نظر