زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ مرد 50 ساله در آتش سوزی ساختمانی در اتابک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در حریق یک ساختمان دو طبقه خبر داد.
21 آذر 1400
شناسه : 82033
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82033
443+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در حریق یک ساختمان دو طبقه خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در حریق یک ساختمان دو طبقه خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٠:۴٨ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در محله اتابک، خیابان درخشان نو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شد.

وی گفت: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۶٠ متر حریق رخ داده است. ظاهر ساختمان مسکونی بود اما در واقع محلی برای نگهداری مقدار زیادی بنزین در گالن های کوچک و بزرگ بود. به تایید فرمانده عملیات حدود ۴٠٠ تا ۵٠٠ لیتر بنزین در این محل نگهداری می شد.

ملکی با بیان اینکه آتش به دبه های بنزین نیز سرایت کرده بود گفت: دو طبقه این ساختمان کاملا شعله ور بود. با توجه به اینکه حریق مایعات قابل اشتعال باید با کف انجام شود، عملیات اطفا و جست و جو آغاز شد. در حین عملیات آتش نشانان با وضعیت کاملا بی حال یک مرد حدودا ۵٠ ساله مواجه شدند که به سرعت او را از محل خارج کردند. متاسفانه مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش خاموش شد و تا دقایق دیگر آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه های خود ترک خواهند کرد.

وی در پایان گفت: منازل محل نگهداری مواد قابل اشتعال و خطرناک نیست. این مواد نباید به صورت نا ایمن نگهداری شود. اگر انفجاری رخ می داد ممکن بود تلفات این حادثه بسیار بیشتر شود.

ارسال نظر