زمان مطالعه: 1 دقیقه

بخشش عامل جنایت خوزستان در کرمانشاه

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه از سازش در پرونده قتلی خبرداد که وقوع آن در خوزستان بوده، اما با کمک ستاد صبر کرمانشاه گذشت اولیای دم گرفته شد.
20 آذر 1400
شناسه : 82000
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/82000
365+
بالا
رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه از سازش در پرونده قتلی خبرداد که وقوع آن در خوزستان بوده، اما با کمک ستاد صبر کرمانشاه گذشت اولیای دم گرفته شد.

حادثه 24 - رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه از سازش در پرونده قتلی خبرداد که وقوع آن در خوزستان بوده، اما با کمک ستاد صبر کرمانشاه گذشت اولیای دم گرفته شد.

منوچهر فتاحی رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: حدود شش سال پیش در نزاع و درگیری بین دو نفر در استان خوزستان، یکی از طرفین نزاع به علت ضربه‌ای که به سرش می‌خورد به قتل می‌رسد.

او گفت : پس از دستگیری قاتل و انجام بازجویی‌های لازم، پرونده‌ای در شعبه چهارم کیفری دادگستری کل استان خوزستان تشکیل می‌شود و در نهایت رای قصاص صادر و استیذان پرونده هم انجام می‌گیرد.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه ادامه داد: پس از آن خانواده قاتل طی نامه‌ای به رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درخواست می‌کنند که این پرونده در شعبه ۴۴ ستاد صبر کرمانشاه به تصدی  عباس عربی  برای اخذ رضایت و صلح و سازش مورد بررسی قرار گیرد.

او با اشاره به موافقت رئیس کل دادگستری کرمانشاه با این درخواست، افزود: پرونده پس از ورود به شعبه ۴۴ ستاد صبر کرمانشاه به منظور ایجاد سازش و اخذ گذشت از اولیای دم به جریان می‌افتد.

فتاحی ادامه داد: به رغم اینکه خانواده مقتول هم در خوزستان زندگی می‌کردند، اما اعضای شعبه ۴۴ ستاد صبر کرمانشاه به صورت مکرر به این استان سفر کردند و جلساتی را با این خانواده داشتند و با کمک گرفتن از متنفذین، محاسن سفیدان و بزرگان منطق توانستند رضایت اولیای دم را بگیرند.

او از اعضای شعبه ۴۴ حل اختلاف استان، همه مسئولین لشکری و کشوری و بزرگانی که در این پرونده تلاش زیادی داشتند تا به رضایت ختم شد و جوانی را از چوبه دار رهایی بخشید، قدردانی کرد . 

ارسال نظر