زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط سمند داخل کانال آب در جاده ورامین

خودروی سواری با راننده آن به داخل کانال آب سقوط کرد که با تلاش آتش نشانان راننده این خودرو از این حادثه نجات یافت.
17 آذر 1400
شناسه : 81950
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81950
351+
بالا
خودروی سواری با راننده آن به داخل کانال آب سقوط کرد که با تلاش آتش نشانان راننده این خودرو از این حادثه نجات یافت.

حادثه 24 - خودروی سواری با راننده آن به داخل کانال آب سقوط کرد که با تلاش آتش نشانان راننده این خودرو از این حادثه نجات یافت.

در ساعت 04:41 دقیقه صبح امروز شهروندان با مشاهده حادثه سقوط خودروی در داخل کانال آب واقع در جاده ورامین، عباس آباد با سامانه 125 تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 و گروه امداد و نجات 17 به همراه خودروی جرثقیل را عازم محل حادثه کرد.

مهدی عیاق رییس آتش نشانان ایستگاه 86 در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و در داخل کانال آب سقوط کرد. وی اضافه کرد: درپی این حادثه، راننده خودرو که مرد جوانی بود، قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل خودرو خارج شد و بر روی سقف خودرو ایستاد..

رئیس ایستگاه آتش نشانی ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو تا سقف به زیر آب فرو رفته بود، آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از نردبان دستی، راننده جوان را از روی سقف خودرو در داخل کانال به بیرون کانال منتقل کردند.

عیاق تصریح کرد: پس از هماهنگی با عوامل تصفیه خانه جنوب تهران برای مسدود کردن مسیر به منظور کاهش یافتن جریان آب، آتش نشانان این وسیله نقلیه را با استفاده از ابزار تخصصی نجات مهار کرده و با استفاده از جرثقیل، آن را از داخل کانال آب به بیرون هدایت کنند.

وی با اشاره به این که دراین حادثه به راننده هیچ گونه آسیبی نرسید، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

ارسال نظر