زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری مسلحانه در علی‌آباد کتول/ 6 ‌نفر از عوامل نزاع بازداشت شدند

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: با حضور به‌موقع و طی عملیات ضربتی پلیس، ۶ نفر از عوامل درگیری ‌در یکی از محلات علی‌آباد کتول دستگیر شدند‌.
17 آذر 1400
شناسه : 81943
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81943
380+
بالا
فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: با حضور به‌موقع و طی عملیات ضربتی پلیس، ۶ نفر از عوامل درگیری ‌در یکی از محلات علی‌آباد کتول دستگیر شدند‌.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: با حضور به‌موقع و طی عملیات ضربتی پلیس، ۶ نفر از عوامل درگیری ‌در یکی از محلات علی‌آباد کتول دستگیر شدند‌.

سرهنگ الیاس تازیکه در تشریح جزئیات این درگیری اظهار داشت:‌‌ به دنبال وقوع یک نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از محلات علی‌آباد کتول بلافاصله ماموران انتظامی به بررسی موضوع  پرداختند.

وی با اشاره به فیلمی که در فضای مجازی پخش شده است، افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد تعدادی از افراد سابقه‌دار و معلوم الحال بر سر اختلافات شخصی  با سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر شدند.

سرهنگ تازیکه همچنین تصریح کرد: با حضور به موقع و اشراف اطلاعاتی پلیس تعداد 6 نفر از عوامل این درگیری که از افراد سابقه دار بودند دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی علی آباد کتول تصریح کرد : بررسی ها ادامه داشته و  تلاش در خصوص دستگیری سایر عوامل این درگیری ادامه دارد.

سرهنگ تازیکه با تاکید بر این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است خاطر نشان کرد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال نظر