زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرد شیاد سرمایه 90 شهروند تبریزی را به باد داد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی پیش فروش خودرو در پی شکایت ۹۰ شهروند تبریزی خبر داد.
17 آذر 1400
شناسه : 81918
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81918
336+
بالا
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی پیش فروش خودرو در پی شکایت ۹۰ شهروند تبریزی خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی پیش فروش خودرو در پی شکایت ۹۰ شهروند تبریزی خبر داد.

سردار حسین عبدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت و دادخواهی بیش از ۹۰ نفر از شهروندان تبریزی با موضوع کلاهبرداری و اخذ مبالغی در یکی از نمایندگی‌های غیر رسمی خودرو و عدم انجام تعهدات در تحویل خودرو و متواری شدن کلاهبردار، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی و اقدامات فنی و تخصصی هویت و محل اختفاء متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی معترف که از حدود ۹۰ نفر شاکی پرونده مبلغی افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال در قبال ثبت نام پیش فروش خودرو از شهروندان اخذ و کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: پس از تکمیل تحقیقات، پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

ارسال نظر