زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ دلخراش راننده پژو در حاشیه بزرگراه شهید اردستانی

برخورد شدید دو خودروی سواری پراید با خودروی سواری پژو روآ که در حاشیه بزرگراه متوقف بود منجر به مرگ آنی راننده خودرو پژو شد.
15 آذر 1400
شناسه : 81862
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81862
447+
بالا
برخورد شدید دو خودروی سواری پراید با خودروی سواری پژو روآ که در حاشیه بزرگراه متوقف بود منجر به مرگ آنی راننده خودرو پژو شد.

حادثه 24 - برخورد شدید دو خودروی سواری پراید با خودروی سواری پژو روآ که در حاشیه بزرگراه متوقف بود منجر به مرگ آنی راننده خودرو پژو شد.

وقوع این حادثه رانندگی ساعت 06:04 دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 80 و 109 و گروه امداد و نجات 8 به محل حادثه در بزرگراه شهید همدانی به سمت شرق، قبل از بزرگراه شهید اردستانی اعزام شدند.

محمود عبداللهی رئیس ایستگاه 80 آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: بنا به اظهار شاهدان، یک دستگاه خودرو سواری پژو روآ در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی در حال حرکت بود که این خودرو به دلیل نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف شد و راننده خودرو پس از پیاده شدن از خودرواش مشغول تعمیرآن شد.

وی افزود: لحظاتی پس از این اتفاق، ناگهان دو دستگاه خودرو سواری پراید به طور پیوسته با قسمت عقب خودرو پژو روآ برخورد کردند که درپی آن راننده خودرو پژو روآ در زیر این خودرو قرار گرفت.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر، اقدام به قطع برق خودرو کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند و در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، شخص محبوس شده در زیر خودرو را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که پزشک اورژانس نیز پس ازانجام معاینات اولیه فوت وی را تائید کرد.

 عبداللهی اعلام کرد: علت بروز این حادثه مرگبار هم اکنون از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

ارسال نظر