زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف مرگبار خودرو شاسی بلند جک با جدول شهرک وردآورد + عکس

برخورد شدید خودروی سواری شاسی بلند با جدول وسط بلوار در شهرک وردآورد، دو فوتی ویک مجروح بر جای گذاشت.
15 آذر 1400
شناسه : 81858
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81858
918+
بالا
برخورد شدید خودروی سواری شاسی بلند با جدول وسط بلوار در شهرک وردآورد، دو فوتی ویک مجروح بر جای گذاشت.

حادثه 24 - برخورد شدید خودروی سواری شاسی بلند با جدول وسط بلوار در شهرک وردآورد، دو فوتی ویک مجروح بر جای گذاشت.

وقوع این حادثه رانندگی ساعت 18:49 دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 109 را به محل حادثه واقع بزرگراه شهید فهمیده به سمت غرب، شهرک ورد آورد، خیابان کرمانشاه روانه کرد.

حسین تیموری افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو شاسی بلند جک در مسیر جنوب به شمال خیابان کرمانشاه در حال عبور بود که ناگهان به دلیل نا معلومی از مسیر خود منحرف شد و با جدول کنار خیابان برخورد و سپس از وسط بلوار عبور کرد و وارد خط مخالف شده و ازحرکت بازایستاد.

وی اضافه کرد: سه سرنشین در داخل این خودرو بودند که بر اثر این حادثه، دو مرد 43 و 73 ساله بنا به تایید عوامل اورژانس حاضر در محل، جان خود را از دست دادند و همچنین یک سرنشین دیگر که زنی 65 ساله بود از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شدید شد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

افسر آماده منطقه یک عملیات تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و ضمن چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر، اقدام به قطع برق خودرو کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

تیموری در پایان خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی سطح خیابان از بقایای به جا مانده از این حادثه، خودروی حادثه دیده را جهت بررسی علت وقوع این حادثه دراختیار پلیس راهور و عوامل انتظامی قرار دادند.

ارسال نظر