زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرد قمی با انواع سلاح های جنگی دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک قاچاقچی سلاح گرم حین پیاده شدن از اتوبوس خبر داد.
15 آذر 1400
شناسه : 81852
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81852
482+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک قاچاقچی سلاح گرم حین پیاده شدن از اتوبوس خبر داد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک قاچاقچی سلاح گرم حین پیاده شدن از اتوبوس خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح، یکی از قاچاقچیان را شناسایی کردند و مشخص شد نامبرده از طریق شبکه حمل و نقل عمومی قصد انتقال یک محموله سلاح گرم به استان را دارد، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در ادامه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل سکونت متهم شناسایی و همچنین اتوبوسی که برای پوشش از آن استفاده کرده بود مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی استان، مأموران به محل از پیش تعیین شده در محور ورودی استان اعزام شدند و متهم در ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد شب گذشته حین پیاده شدن از اتوبوس برون شهری دستگیر شد.

سردار اسماعیلی با بیان این که در بازرسی از نامبرده ۳ قبضه سلاح کلت کمری، ۶ قبضه خشاب، ۲۵ تیر فشنگ جنگی و ۳۰ تیر فشنگ شکاری کشف شده است، تصریح کرد: در بازرسی از منزل او نیز یک قبضه سلاح شکاری تک لول غیر مجاز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

ارسال نظر