زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات نوجوان چاقو خورده از مرگ حتمی

کرمان جوان ۱۸ ساله رفسنجانی که ۱۲ آذرماه به دلیل اصابت چاقو به قفسه سینه به اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) مراجعه کرده بود با تلاش پزشک و پرسنل این مرکز جان دوباره گرفت.
14 آذر 1400
شناسه : 81777
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81777
646+
بالا
کرمان جوان ۱۸ ساله رفسنجانی که  ۱۲ آذرماه  به دلیل اصابت چاقو به قفسه سینه به اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) مراجعه کرده بود با تلاش پزشک و پرسنل این مرکز جان دوباره گرفت.

حادثه 24 - جوان ۱۸ ساله رفسنجانی که  ۱۲ آذرماه  به دلیل اصابت چاقو به قفسه سینه به اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) مراجعه کرده بود با تلاش پزشک و پرسنل این مرکز جان دوباره گرفت.

دکتر غلامحسین تقی پور گفت: این پسر جوان که  ۱۲ آذر ماه  ساعت۲۲ به دلیل اصابت چاقو به قفسه سینه به اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) مراجعه کرده بود به دلیل حال وخیم پس از اقدامات اولیه به اتاق عمل منتقل شد.

پزشک جراح این بیمار توضیح داد: با تلاش متخصصان تیم بیهوشی و اتاق عمل؛ ابتدا بیمار تحت  توراکوتومی قرار گرفت، خونریزی قلب کنترل و ترمیم شد و در ادامه ریه بیمار که  دچار پارگی شده بود نیز مشکل آن برطرف و بیمار به بخش آی .سی یو منتقل شد.

تقی پور از تلاش همه همکاران این بیمارستان به خصوص اورژانس، سی.پی.آر، تیم اتاق عمل ،تیم بیهوشی، بخش آی سی یو قدردانی کرد.

ارسال نظر