زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ زن میانسال در تصادف زنجیره‌ای محور دزفول ـ شوشتر / 14 نفر مصدوم شدند

سرپرست اورژانس دزفول گفت: بر اثر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان ۳خودرو در محور دزفول ـ شوشتر، متاسفانه یک نفر فوت و ۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.
13 آذر 1400
شناسه : 81764
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81764
310+
بالا
سرپرست اورژانس دزفول گفت: بر اثر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان ۳خودرو در محور دزفول ـ شوشتر، متاسفانه یک نفر فوت و ۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

حادثه 24 - سرپرست اورژانس دزفول گفت: بر اثر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان ۳خودرو در محور دزفول ـ شوشتر، متاسفانه یک نفر فوت و ۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

غلامرضا روان‌پور ظهر امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام خبر وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محور دزفول شوشتر، اظهار داشت: بامداد امروز شنبه اعلام وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان 3 دستگاه خودرو پژو وانت نیسان و مینی بوس به مرکز فوریت‌های 115 اورژانس دزفول، اعزام 4 تیم امدادی به محل وقوع حادثه را شامل شد.

وی افزود: براثر گزارش تیم‌های امدادی در محل حادثه، یک نفر از مصدومان در دم جان باخته است و 14 نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان دزفول منتقل شدند.

سرپرست اورژانس دزفول تصریح کرد: حال عمومی اکثر مصدومان این حادثه مساعد است و به جز چند مورد بقیه مصدومان درمان سرپایی شدند.

روان‌پور در خصوص هویت فرد متوفی در این حادثه گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پژو که یک خانم میانسال بودند فوت کرده‌اند و دیگر مجروحین این حادثه شامل 10 خانم، 4 آقا به بیمارستان منتقل شدند.

وی در خصوص علت حادثه ادامه داد: علت حادثه انحراف به چپ خودرو پژو و برخورد با یک دستگاه مینی بوس و وانت نیسان بوده است.

ارسال نظر