زمان مطالعه: 6 دقیقه

تولد لاکچری بهاره رهنما و فخرفروشی تازه / همه حاشیه های بهاره رهنما، از توهین به قوم لر تا محکومیت به 50 ضربه شلاق

بهاره رهنما سلبریتی پرحاشیه در تازه ترین حاشیه اش جشن تولد لاکچری برگزار کرد که تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. او به نوعی با این تصاویر به فخرفروشی پرداخت و حاشیه دیگری را ایجاد کرد.
12 آذر 1400
شناسه : 81745
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81745
513+
بالا
بهاره رهنما سلبریتی پرحاشیه در تازه ترین حاشیه اش جشن تولد لاکچری برگزار کرد که تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. او به نوعی با این تصاویر به فخرفروشی پرداخت و حاشیه دیگری را ایجاد کرد.

حادثه 24 - بهاره رهنما سلبریتی پرحاشیه در تازه ترین حاشیه اش جشن تولد لاکچری برگزار کرد که تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. او به نوعی با این تصاویر به فخرفروشی پرداخت و حاشیه دیگری را ایجاد کرد.

به گزارش حادثه 24، تولد حاشیه ساز بهاره رهنما در شرایطی برگزار شد که او همین چند روز قبل به دلیل حرفهایش درباره بی دست و پا بودن حاشیه ساز شده بود. او که برای گذراندن اوقات فراغت خود به ترکیه رفته بود در یک فیلم جنجالی مانیفست خود را از روی عرشه یک کشتی تفریحی نسبت به مردم ایران صادر کرد. او با انتشار یک ویدئو از روی یک کشتی تفریحی با مقایسه مردم ایران با مردم چین گفت: «راز موفقیت چینی‌ها در تمام جهان این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می‌بینند، از هم فرار می‌کنند. نباید اینطور باشد. باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده شود.»

اما بخش جنجالی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون جایی بود که در توجیه خوشگذرانی خود در زمانه عسرت مردم ایران گفت: «من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است.»

همه چیز درباره بهاره رهنما

بهاره رهنما هزاوه روز 10 آذرماه سال 1352 در اراک به دنیا آمد و از سال 1371 فعالیت های هنری خود را در تئاتر، تلویزیون و سینما آغاز کرد.

او در اولین ازدواجش با پیمان قاسم خانی، نویسنده مشهور سینما ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها دختری به نام پریا است. او اما مدتی بعد از قاسم خانی طلاق گرفت و با امیرخسرو عباسب ازدواج کرد و هم اکنون با او زندگی می کند.

شکایت از نادر فتوره‌چی

در دی ماه ۱۳۹۳ پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد، اما با قرار کفالت آزاد شد و درنهایت رهنما رضایت داد.

شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

داستان دعوای سیروان خسروی با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد. سیروان خسروی در پستی اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

به دنبال این اظهارات، بهاره رهنما در توئیتر انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

محکومیت بهاره رهنما به 50 ضربه شلاق

در اردیبهشت ۹۹ با شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما تا سال 1401 مرتکب جرم شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

توهین بهاره رهنما به قوم لر در شام ایرانی

حاشیه های بهاره رهنما همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه صحبت‌های او در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» که گفته بود «دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر» با واکنش‌های زیادی موجه شد. رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواستار برخورد با وی شد. همچنین علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی که لر است نیز به این حرفها واکنش تندی نشان داد. از سوی دیگر برخورد وی با فلور نظری در این برنامه واکنش مخاطبان را در پی داشت.

بهاره رهنما و آدم های بی دست و پا

بهاره رهنما چند هفته قبل در ویدئویی در اینستاگرام درباره وضعیت مالی‌اش گفت: طبیعتا وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی ست که در این سن آسایش مالی داشته باشم . هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی دست و پایی است.این سخنان رهنما باعث واکنش ها و انتقاد های زیادی به او شد که در آخر حجم انتقاد ها باعث شد که رهنما مخاطب سخنان ویدیو را خودش بداند.

 

مطالب بیشتر درباره بهاره رهنما را در اینجا بخوانید:

 

ارسال نظر