زمان مطالعه: 1 دقیقه

بخشش قاتل جوانی در خوی پای چوبه دار

با عفو و گذشت اولیای دم در شهرستان خوی، قاتل جوان در پای چوبه دار زندگی دوباره ای یافت.
11 آذر 1400
شناسه : 81741
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81741
477+
بالا
با عفو و گذشت اولیای دم در شهرستان خوی، قاتل جوان در پای چوبه دار زندگی دوباره ای یافت.

حادثه 24 - با عفو و گذشت اولیای دم در شهرستان خوی، قاتل جوان در پای چوبه دار زندگی دوباره ای یافت.

صفر تاروردی زاده رئیس اداره زندان مرکزی خوی گفت: در درگیری و نزاع دسته جمعی که در خرداد سال 98 در یکی از مناطق خوی اتفاق افتاد جوان 28 ساله ای به دست یک جوان 30 ساله به قتل رسید.

وی افزود: حدود یکسال است که خانواده قاتل، ریش سفیدان، اعضای شورای حل اختلاف شعبه 9 زندان و مقامات قضایی از اولیای دم تقاضای عفو بخشش داشتند که خوشبختاته این تلاش ها به ثمر نشست و اولیای دم جوان قانل را 24 ساعت قبل از اجرای حکم قصاص بخشیدند و زندگی دوباره ای به این جوان دادند.

صمدزاده دادستان شهرستان خوی هم با تقدیر از خانواده مقتول تغییر رفتار در شخصیت و اظهار ندامت واقعی را مهمترین عامل در وساطت مقامات قضایی و ریش سفیدان برای درخواست عفو بخشش از اولیای دم اعلام کرد.

پدر مقتول تغییر در شخصیت و رفتار قاتل در زندان به تایید مددکاران را مهمترین عامل در عفو و بخشش دانست و گفت: پیروی از سیره پیامبر اعظم (ص) و عشق به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) من و همسرم را مجاب کرد تا از عفو و بخشش این جوان خطاکار لذت ببریم.

وی با تقدیر از تلاش های مقامات قضایی، کارکنان زندان و ریش سفیدان برای عفو این جوان قاتل تصریح کرد: خانواده ها باید بیشتر مواقب رفتار و نوع زندگی فرزندان خود باشند تا خدای نکرده درمسیر اشتباه گام برندارندو خانواده ای را داغدار نکنند.

امسال این سومین مورد عفو بخشش قاتل توسط اولیای دم در شهرستان خوی است که با تلاش مددکاران زندان، ریش سفیدان، مقامات قضایی و اعضای شورای حل اختلاف به ثبت می رسد.

ارسال نظر