زمان مطالعه: 1 دقیقه

دعانویسی برای درمان کرونا / مرد کلاهبردار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: مرد میانسالی که با روش‌های رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.
11 آذر 1400
شناسه : 81737
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81737
358+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: مرد میانسالی که با روش‌های رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: مرد میانسالی که با روش‌های رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری ۲۰۰ میلیون ریالی از آنان توسط یک فالگیر و رمال، بررسی موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه پس از بررسی اظهارات یکی از شاکیان مشخص شد از این فرد توسط یک نفر فالگیر و رمال که ادعای درمان بیماران کرونایی را مطرح می‌کرده کلاهبرداری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: در این راستا ماموران با اقدامات و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم مورد نظر را در یکی از مناطق روستایی شناسایی و دستگیر کنند که این مرد میانسال در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری و دریافت پول از افراد مختلف از طریق فالگیری و رمالی و با دادن امید واهی و وعده‌های دروغین اعتراف کرد.

سرهنگ خلیلی نژاد با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد با این شگرد از ۱۰ نفر دیگر نیز در مجموع ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: افراد سودجو غالباً مسائل خرافاتی را به شکل‌های مختلف در بین مردم یا از طریق شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند و از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود سوء استفاده می کنند که در این رابطه از شهروندان می خواهیم به اینگونه مسائل اغواکننده و دروغین اعتماد نکنند و به هیچ وجه مسائل و اطلاعات شخصی خود را در اختیار اینگونه افراد قرار ندهند.

ارسال نظر