زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری 280 متهم در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای ششمین مرحله از عملیات طرح رعد در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خبر داد.
09 آذر 1400
شناسه : 81683
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81683
576+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای ششمین مرحله از عملیات طرح رعد در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای ششمین مرحله از عملیات طرح رعد در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خبر داد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان درتشریح این خبر بیان داشت: در راستای   ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت با رویکرد امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و محل های جرم خیز، ششمین مرحله اجرای طرح رعد در 48 ساعت گذشته اجرا شد.

وی به دستگیری  280 متهم در این طرح و انجام 168 حکم قضائی اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 158 تن از متهمان سارق می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص دستاوردها و کشفیات این طرح توضیح داد:  در این طرح،  19 دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین 26 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

این مقام انتظامی به پاکسازی مناطق آلوده اشاره کرد و گفت: در این راستا 40 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 3 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ جلیلیان به کشف 7 هزار انواع پوشاک به ارزش 7 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری 2 قاچاقچی اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر دستاورد های اجرای این طرح می توان به دستگیری یک متهم حامل سلاح جنگی، کشف 8 دستگاه ماینر بدون مجوز اشاره کرد.

این مقام پلیسی ابراز داشت:  در این طرح 73 هزار و 164 کیلو مواد پتروشیمی به ارزش 69 میلیارد ریال کشف و هر 10 عامل احتکار این مواد شناسایی و دستگیر شده اند.   

وی در پایان با بیان اینکه برای تامین امنیت عمومی شهروندان و حفظ سلامت آنان  از 913 واحد صنفی بازدید شده است، گفت: اجرای سلسله طرح های محله محور، پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی با جدیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلف و یا مجرمی مماشات نخواهد کرد.

ارسال نظر