زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ مرموز جست‌وگر گنج در تهران، قتل یا حادثه؟

مردی جوان که کارش یافتن گنج و فروش عتیقه بود در تصادفی مرموز جانش را از دست داد و حالا با شکایت خانواده‌اش تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او آغاز شده است.
09 آذر 1400
شناسه : 81660
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81660
615+
بالا
مردی جوان که کارش یافتن گنج و فروش عتیقه بود در تصادفی مرموز جانش را از دست داد و حالا با شکایت خانواده‌اش تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او آغاز شده است.

حادثه 24 - مردی جوان که کارش یافتن گنج و فروش عتیقه بود در تصادفی مرموز جانش را از دست داد و حالا با شکایت خانواده‌اش تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او آغاز شده است.

چند روز قبل گزارش مرگ مردی 31ساله به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و مأموران با دستور قاضی، تحقیقات خود را آغاز کردند. متوفی سوار بر موتور بود و کلاه کاسکت نیز به سر داشت، اما در جریان تصادف موتورش واژگون شده و او زمین خورده و فوت کرده بود. از آنجا که تصادف در نقطه کور دوربین‌های مداربسته محل حادثه رخ داده بود، هیچ اطلاعاتی از آن وجود نداشت. در این شرایط خانواده متوفی با حضور در دادسرای جنایی تهران به شکایت از 2فرد آشنا پرداختند و مدعی شدند که مرگ پسرشان حادثه نیست و یک جنایت است. آنها گفتند: میلاد (متوفی) سال‌ها بود که در زمینه خرید و فروش عتیقه فعالیت داشت. او به‌همراه 2نفر از دوستانش در جست‌و‌جوی گنج به مناطق مختلف ایران می‌رفت و پس از به‌دست آوردن عتیقه، آنها را در تهران به مشتریانش می‌فروخت.

پدر میلاد ادامه داد: ‌آخرین‌بار عتیقه‌هایی که پسرم و دوستانش پیدا کرده بودند، در اختیار پسرم بود. این در حالی بود که تا پیش از آن، دوستانش از عتیقه‌ها نگهداری می‌کردند و بعد از فروش آنها، سهم میلاد را می‌پرداختند، اما این بار میلاد اعتراض کرده و عتیقه‌ها را نزد خودش نگه داشته بود. وی گفت: یک شب قبل از حادثه، هر دو دوست میلاد نزد او رفتند و ساعاتی با هم بودند. آنها خبر داشتند که پسرم در روزی که جانش را از دست داد، قرار بوده عتیقه‌ها را برای فروش با خودش ببرد و ما شک نداریم که آنها بلایی بر سر پسرمان آورده‌ و عتیقه‌ها را با خود برده‌اند. پزشکی قانونی علت مرگ پسرمان را شکستگی جمجمه اعلام کرده؛ درصورتی که میلاد کلاه کاسکت به سر داشت و این مسئله فرضیه قتل را قوت می‌بخشد. با شکایت خانواده مرد جوان، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت 2دوست متوفی را صادر کرده تا با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شود که مرگ او حادثه بوده یا قتل.

ارسال نظر