زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک کشته و یک زخمی در انفجار گاز در زنجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار گاز مایع در زنجان، یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.
08 آذر 1400
شناسه : 81622
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81622
436+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار گاز مایع در زنجان، یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار گاز مایع در زنجان، یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

مجید امیرفضلی با اشاره به حادثه روز قبل، اظهار کرد: شب گذشته (۸ آبان‌ماه) در پی گزارش انفجار گاز مایع در خیابان درمانگاه، نیروهای ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش، دو اکیپ امداد اطفای حریق از ایستگاه یک در عرض سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که علت وقوع حادثه، تعمیر موتورهای کشاورزی بوده است.

این مسئول با اشاره به بی‌احتیاطی‌ صورت گرفته در این موضوع، گفت: در اثر این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شده است؛ اگر احتیاط بیشتری در استفاده از وسایلی که احتمال مشتعل شونده، اتفاق بیفتد، کمتر شاهد بروز حوادث تلخ خواهیم بود.

امیرفضلی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان در زمان بروز آتش‌سوزی، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین حادثه بر اثر پر کردن گاز مایع رخ داده که متاسفانه موجب حوادث تلخی هم شده است. لازم است شهروندن با انواع کپسول‌های اطفا حریق آشنا شوند تا بتوانید در چنین شرایط حساسی به درستی اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم، حادثه اگر به هر دلیلی حادثه‌ای رخ داد، شما باید در هر زمان آمادگی مقابله با آن را داشته باشید. در اختیار داشتن کپسول آتش‌نشانی و پتوی اطفای حریق از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین تجهیزاتی است که باید در هر محیطی تدارک دیده شود.

 

ارسال نظر