زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف خونین تیبا و پژو در تونل پارک ملی گلستان / حال زن و کودک 6 ساله وخیم است

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش از مجروح و مصدوم شدن ۹ نفر در تصادف رانندگی بین دو دستگاه خودرو تیبا و پژو ۲۰۶ خبر داد.
07 آذر 1400
شناسه : 81597
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81597
594+
بالا
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش از مجروح و مصدوم شدن ۹ نفر در تصادف رانندگی بین دو دستگاه خودرو تیبا و پژو ۲۰۶ خبر داد.

حادثه 24 - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش از مجروح و مصدوم شدن ۹ نفر در تصادف رانندگی بین دو دستگاه خودرو تیبا و پژو ۲۰۶ خبر داد.

محمدرضا استیری در خصوص حادثه رانندگی صبح امروز در تونل پارک ملی گلستان در محور گرگان به بجنورد اظهار کرد: ساعت هشت و ۲۲ دقیقه صبح امروز یک مورد سانحه رانندگی در این نقطه به مرکز ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر گلستان توسط همکاران در اورژانس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گزارش و با توجه به شدت حادثه و تعداد مصدومان درخواست کد کمکی آمبولانس و تیم امداد و نجات شد.

وی ادامه داد: این حادثه رانندگی بین دو دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه تیبا رخ داد که بلافاصله دو تیم پایگاه امداد و نجات «تنگراه» با یک دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش خاطرنشان کرد: در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که دو نفر توسط آمبولانس هلال احمر گلستان، چهار نفر توسط همکاران هلال احمر خراسان شمالی و باقی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

استیری گفت: در این حادثه یک زن ۲۹ ساله و یک کودک ۶ ساله به دلیل ترومای شدید سر و درد در ناحیه پا به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: همچنین در این حادثه یک مادر به همراه سه فرزند پنج ساله سه قلو توسط همکاران امداد و نجات هلال احمر خراسان‌شمالی که به عنوان کد کمکی به محل اعزام شدند به بیمارستان سوال اکرم (ص) کلاله انتقال داده شدند.

استیری در پایان بیان کرد: این عملیات در ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه پایان یافت.

ارسال نظر