زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتلان فراری اصفهانی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری دو قاتل فراری اصفهانی در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی استان در شهرستان بندرعباس خبر داد.
06 آذر 1400
شناسه : 81562
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81562
307+
بالا
فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری دو قاتل فراری اصفهانی در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی استان در شهرستان بندرعباس خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری دو قاتل فراری اصفهانی در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی استان در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در اجرای طرح امنیت محله محور و نیابت قضایی صادره از بازپرس شعبه هشتم دادسرای اصفهان مبنی بر دستگیری قاتلان متواری که در ابتدای امسال مرتکب قتل عمد شده و در شهرستان بندرعباس مخفی گردیده بود لذا موضوع به طور ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاشی شبانه روزی محل اختفای قاتلان را در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه پس از هماهنگی قضائی مأموران با تشکیل اکیپی به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه و منسجم متهمان را دستگیر کردند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار جعفری با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد، گفت: التماس و اظهار عجز پس از دستگیری چه اثری می‌تواند داشته باشد در صورتی که ما بارها و بارها هشدار داده‌ایم افراد شرور دست از شرارت بردارند، بنابراین برخورد پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و توسط قانون به اشد مجازات خواهند رسید.

ارسال نظر