زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس در تعقیب قاتل فراری علی آبادکتول

دادستانی علی آبادکتول با انتشار تصاویر یک متهم فراری از مردم خواست برای شناسایی مخفیگاه این فرد و دستگیری زودتر او، کمک کنند.
04 آذر 1400
شناسه : 81538
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81538
931+
بالا
دادستانی علی آبادکتول با انتشار تصاویر یک متهم فراری از مردم خواست برای شناسایی مخفیگاه این فرد و دستگیری زودتر او، کمک کنند.

حادثه 24 - دادستانی علی آبادکتول با انتشار تصاویر یک متهم فراری از مردم خواست برای شناسایی مخفیگاه این فرد و دستگیری زودتر او، کمک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول گفت: این فرد دو سال پیش در یک نزاع دسته جمعی، مرتکب قتل شد و از همان زمان تاکنون، فراری است.

حسینعلی ایزد افزود: احمد رخشانی (متهم فراری) از مجرمان سابقه دار است و چندین پرونده از جمله سرقت مسلحانه، قاچاق موادمخدر و سرقت باندی احشام در دادسرای این شهرستان دارد.

وی گفت: این متهم در دو سال گذشته هم، بارها به اقدامات مجرمانه مانند سرقت مسلحانه دست زده است.

 دادستان ایزد از مردم خواست: در صورت مشاهده  این متهم فراری یعنی احمد رخشانی و یا آگاهی از مخفیگاه او از طریق شماره تلفن  ۰۱۷۳۴۲۲۶۰۰۱ الی ۷ به شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد اطلاع دهند و یا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و اعلام کنند.

به نقل از دادگستری‌ گلستان، ایزد گفت: در راستای بند یک ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری و با دستور مقام قضایی، تصویر این فرد یعنی احمد رخشانی در رسانه ها منتشر می شود تا اگر کسی از مخفیگاه و محل زندگی او اطلاعی دارد، اعلام کند.

ارسال نظر