زمان مطالعه: 1 دقیقه

واکنش حمید صفت به اعدام آرمان عبدالعالی

حمید صفت رپر معروف که چند روز پیش پرونده اش در خصوص قتل پدرخوانده اش با اعلام رای دیوان عالی کشور بسته شده بود به اعدام آرمان عبدالعالی واکنش نشان داد.
03 آذر 1400
شناسه : 81505
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81505
1623+
بالا
حمید صفت رپر معروف که چند روز پیش پرونده اش در خصوص قتل پدرخوانده اش با اعلام رای دیوان عالی کشور بسته شده بود به اعدام آرمان عبدالعالی واکنش نشان داد.

حادثه 24 - حمید صفت رپر معروف که چند روز پیش پرونده اش در خصوص قتل پدرخوانده اش با اعلام رای دیوان عالی کشور بسته شده بود به اعدام آرمان عبدالعالی واکنش نشان داد.

حمید صفت در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار یک استوری دو قلب مشکی را به نمایش گذاشت که زیر هر کدام نام غزاله و آرمان را نوشته بود.

 

دیدگاه ها
  • ناشناس
    06 آذر 1400
    پدر و مادر ارمان و غزاله موجه و مسلط به زبان فارسی و ساکن ایران بالاخره بعد از 8 سال پدر و مادر غزاله تونستن عدالت رو در باره قتل دخترشون ببینن. حمید صفت و نزدیکانش گنده لات در مقابل فرزندان مقتول نامسلط به زبان فارسی و مقیم خارج از کشور که مورد تهدید هم واقع شدن بعید میدونم بتونن جلوی پایمال شدن خون پدرشون رو بگیرن.

    پاسخ

    • دوست ناپدری
      09 آذر 1400
      ناپدری ادم ساده و دلسوزی بود و خواندن و نوشتن فارسی هم بلد نبود چون در کودکی فرزند طلاق شد و ناچارا با پدرش مقیم المان شده بود و بعد از 30 سال برای اولین بار به ایران امد و بعد از ازدواج با مادر حمید صفت! حضور فرزندان مادر حمید رو سر سفره خودش با اغوش باز پذیرفت چون نمی خواست مثل خودش از اغوش مادر محروم بشن و اخر سر هم حمید صفت به بهانه دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق هم داشت ناپدری رو بقتل رسوند!!!!!

      پاسخ

  • ناشناس
    06 آذر 1400
    کاری که حمید صفت در حق ناپدری کرده ناجوانمردانه تر از کار ارمان و قاتل ستایش قریشی بوده چون قاتل ستایش قریشی 16 ساله و ارمان 8 روز کمتر از 18 سال بوده و هر دو جوان و تحت تاثیر احساسات جوانی مرتکب قتل عمد شدن ولی حمید صفت در زمان وقوع قتل 24 ساله و 10 سال در منزل ناپدری خورده و خوابیده و کلیپ تبلیغی توسط پرشین پاپارازی در منزل ناپدری ضبط کرده و بقول خودش ناپدری جای پدرش بوده و 6 سال از پدرخونی خودش خبر نداشته و قطع رابطه بوده ولی اخرش بخاطر دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق هم داشته ناپدری رو با مشت میزنه و بقتل میرسونه!!!!!!!!

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر