زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده شدن مرده 7 ساعت پس از مرگ در سردخانه بیمارستان

مردی 7 ساعت پس از آنکه گمان می شد فوت شده و در حالی که به سردخانه بیمارستان منتقل شده بود به طور ناگهان زنده شد.
02 آذر 1400
شناسه : 81490
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81490
1123+
بالا
مردی 7 ساعت پس از آنکه گمان می شد فوت شده و در حالی که به سردخانه بیمارستان منتقل شده بود به طور ناگهان زنده شد.

حادثه 24 - مردی 7 ساعت پس از آنکه گمان می شد فوت شده و در حالی که به سردخانه بیمارستان منتقل شده بود به طور ناگهان زنده شد.

این مرد ۴۰ ساله که پس از تایید مرگش توسط پزشکان به سردخانه بیمارستان منتقل شده بود بار دیگر زنده شد. این اتفاق در حالی رخ داد که بیش از ۷ ساعت جسد «سریکِش کومار» به سردخانه بیمارستان می‌گذشت. این اتفاق در منطه «مرادآباد» واقع در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

کومار که یک برقکار است پنجشنبه شب بر اثر تصادف با یک موتورسیکلت دچار جراحت شدید شده و به بیمارستان منتقل شده بود. پزشکان بیمارستان پس از انجام معاینات اولیه مرگ وی را تایید کرده و جسد کومار سپس به سردخانه بیمارستان منتقل شد. قرار بود روز بعد از حادثه کالبدشکافی روی جسد قربانی انجام شود که یکی از اعضای خانواده کومار متوجه زنده بودن وی شد. «مود‌ها بالا» هنگامی که در سردخانه متوجه حرکت کردن بدن کومار شد بلافاصله بقیه را در جریان قرار داد. لحظاتی بعد پزشکان و پلیس برای بررسی ادعای این زن روی جسد کومار حاضر شدند.

پس از تایید زنده بودن کومار، او بلافاصله به یکی از بخش‌های بیمارستان منتقل شد. حال وی رو به بهبود گزارش شده است. یکی از اعضای خانواده کومار در این باره گفت: او هنوز به هوش نیامده، اما پزشکان به ما اطمینان دادند که خطر از او دور شده است.

ارسال نظر