زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرد مست در ورامین 2 نفر را کشت+ جزئیات

مرد مستی که بعد از خوردن مشروب با دوستانش بر سر عربده‌کشی بلند درگیر شده و دو نفر از آنها را به قتل رسانده است، بعد از فرار، دستگیر و برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
27 آبان 1400
شناسه : 81392
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81392
417+
بالا
مرد مستی که بعد از خوردن مشروب با دوستانش بر سر عربده‌کشی بلند درگیر شده و دو نفر از آنها را به قتل رسانده است، بعد از فرار، دستگیر و برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

حادثه 24 - مرد مستی که بعد از خوردن مشروب با دوستانش بر سر عربده‌کشی بلند درگیر شده و دو نفر از آنها را به قتل رسانده است، بعد از فرار، دستگیر و برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ به‌دنبال وقوع درگیری خونین در ورامین آغاز شد. در آن ماجرا حسام ۳۰‌ساله با دو برادر به نام‌های سعید و حمید درگیر شد و سعید را کشت و دوست او به نام فرهاد را نیز از ناحیه دست به‌شدت زخمی کرد. فرهاد که به بیمارستان منتقل شده بود، به خاطر بریدگی رگ اصلی دستش تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما دو هفته بعد جان سپرد.

بررسی‌ها نشان می‌داد حسام پس از جنایت خونین به محل نامعلومی گریخته است. مأموران پلیس به نقطه‌زنی پرداختند و رد متهم را در باغی در منطقه آبسرد به‌ دست آوردند. شواهد نشان می‌داد او در باغ دوستش پنهان شده است، اما وقتی مأموران به باغ مدنظر رفتند، حسام از آنجا گریخته بود. در بررسی‌های بعدی روشن شد او چند بار با خط تلفنی از اصفهان با دوستانش تماس گرفته است. مأموران به ردیابی او در اصفهان پرداختند، اما او این‌‌بار نیز به کوه‌های استان فارس گریخت. چند ماه از این ماجرا گذشته بود که پلیس دریافت حسام از خطی ناشناس از شیراز با دوستانش تماس گرفته است. با افشای این ماجرا، مأموران پلیس به نقطه‌زنی پرداختند و رد متهم را یافتند و او را در عملیاتی ویژه دستگیر کردند.

مرد خشن به درگیری خونین در اوج مستی اعتراف کرد و گفت: آن‌ روز همراه دوستانم در باغی در ورامین مشروب خورده بودیم که با دو برادر به نام‌های سعید و حسن درگیر شدم. درگیری به‌خاطر کل‌کل شروع شد، اما با وساطت دوستانم پایان یافت و برای اینکه دعوا از سر گرفته نشود، دوستانم مرا از باغ بیرون بردند. بااین‌حال، بار دیگر بیرون باغ من با سعید درگیر شدم. ما هر دو مست بودیم و حال طبیعی نداشتیم. هر دو فریاد می‌کشیدیم و دعوای دوباره سر این موضوع شروع شده بود که چه کسی بلندتر عربده کشیده است. من در اوج مستی چند ضربه قمه به سعید زدم. دوستش فرهاد هم وارد دعوا شده بود که یک ضربه به دست او زدم، اما من واقعا قصد کشتن آنها را نداشتم.

متهم ادامه داد: همان‌ شب ازطریق دوستانم متوجه شدم سعید جان سپرده، اما نمی‌دانستم ضربه‌ای که به فرهاد زده‌ام کاری بوده است. من دو هفته بعد وقتی از مرگ فرهاد مطلع شدم ترسیدم. به‌ همین‌ خاطر سعی کردم هرطور شده فرار کنم و در این مدت مدام مخفیگاهم را تغییر می‌دادم.

به‌دنبال اعتراف‌های این مرد و بازسازی صحنه جرم، برای او کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است او به‌زودی به اتهام دو قتل محاکمه شود. این در حالی است که اولیای‌دم دو قربانی درخواست دو بار قصاص را برای متهم مطرح کرده‌اند.

ارسال نظر